۲۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۵۲

دریادار سیاری در دیدار با اعضای کمیسیون آموزش مجلس:

نیروی انسانی که موجب ارتقاء توان رزمی کشور شود، تربیت می‌کنیم

نیروی انسانی که موجب ارتقاء توان رزمی کشور شود، تربیت می‌کنیم

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: نیروهای مسلح می‌تواند نیروی انسانی کارآمد که موجب بالندگی و ارتقاء توان رزمی کشور شود، تربیت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست هم اندیشی ارتش و مجلس شورای اسلامی برای خوشایند سازی محیط آموزش و ارتقاء سطح آموزش سربازان ظهر امروز دوشنبه با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش ، امیر فلاح معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش، امیر شیخ معاون آموزش ارتش و رئیس و اعضای کمیسیون آموزش مجلس در پادگان ۰۱ شهدای وظیفه نزاجا برگزار شد.

امیر دریادار سیاری در این نشست با اشاره به اهمیت امر آموزش و تربیت نیروی انسانی تصریح کرد: مهمترین سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی آن سازمان است که می‌تواند موجب رشد و بالندگی سازمان شود.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران از طیف‌های مختلف نیروهای انسانی برخوردار است و نقش تربیت و آموزش ارتش در تربیت و آموزش نیروی انسانی نقش بسیار بالا و جایگاه ارزشمندی دارد.

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: در نیروهای مسلح و ارتش بحث آموزش و تربیت مقوله بسیار مهمی است و می‌تواند نیروی انسانی مورد نیاز کشور را مطابق ارزشهای جمهوری اسلامی ایران تربیت کند تا این نیروی انسانی کارآمد بتواند موجب بالندگی و ارتقاء توان رزمی بالندگی کشور شود.

امیر سیاری گفت: در ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام ماموریت تربیت و آموزش نیروها از جایگاه والایی برخوردار است تا بتواند به مأموریت اصلی خود یعنی دفاع از تمامیت ارضی کشور به خوبی عمل کند.

وی با بیان اینکه ۷ دانشگاه در سطح ارتش در کنار مراکز اموزشی که در سراسر کشور وجود دارند بحث مهم تربیت و آموزش نیروهای مورد نیاز ارتش را برعهده دارند افزود: بحث آموزش به صورت شبانه روزی در ارتش انجام می شود تا بتوانیم نیروی انسانی مورد نیاز برای انجام ماموریت های خطیر ارتش به خوبی تربیت کنند.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به اهمیت حمایت مجلس از امر آموزش در ارتش گفت:امیدواریم همکاری ارتش و مجلس شورای اسلامی بتواند به پیشرفت و بالندگی هرچه بیشتر ارتش در انجام وظایف خود کمک کند.

کد خبر 5303698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha