۲۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۰۲

برپایی کارگاه تولید آثار در قالب «سوگواره عاشورایی پوستر هیات»

برپایی کارگاه تولید آثار در قالب «سوگواره عاشورایی پوستر هیات»

ایمان رشیدی مدیر روابط‌عمومی «جامعه ایمانی مشعر» از برگزاری کارگاه تولید آثار گرافیکی در قالب «سوگواره عاشورایی پوستر هیأت» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «جامعه ایمانی مشعر»، ایمان رشیدی مدیر روابط‌عمومی «جامعه ایمانی مشعر» از برگزاری کارگاه تولید آثار هنری با حضور ۲۵ هنرمند گرافیست خبر داد و گفت: در این کارگاه برای ترویج روضه‌های خانگی و معرفی این سنت دینی آثار هنری در حرم مطهر حضرت معصومه (س) تولید و در سراسر کشور منعکس می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دهمین سوگواره عاشورایی پوستر هیأت اظهار کرد: یکی از برنامه‌های این سوگواره برگزاری کارگاه‌های آموزشی با هدف ارتقای مهارت‌ها و افزایش تجربیات هنرمندان گرافیست است. کارگاه تولید آثار گرافیکی با موضوع روضه‌های خانگی یکی از این برنامه‌هاست که با حضور ۲۵ هنرمند قمی پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری هم‌زمان با ۲۵ و ۲۶ شهریور در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

رشیدی همچنین از حضور محمدرضا دوست محمدی از استادان رشته گرافیک در این کارگاه هنری خبر داد و افزود: هنرمندان علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه می‌توانند به نشانی HEYAT.SCHOOL مراجعه و درخواست خود را برای شرکت در کارگاه اعلام کنند تا بعد از انجام بررسی‌های لازم و وجود ظرفیت در این کارگاه میزبان آن‌ها خواهیم بود.

وی تصریح کرد: آثار تولید شده در این کارگاه هنری در نشانی اینترنتی heyat.co منعکس می‌شود و در اختیار سایر مجموعه‌های فرهنگی و همچنین افراد علاقه‌مند قرار داده می‌شود.

رشیدی با اشاره به مشارکت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س)، مجموعه فرهنگی ماهد و سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم در برگزاری این کارگاه هنری گفت: در این کارگاه مباحث تخصصی مورد بررسی و گفتگو قرار می‌گیرد.

کد خبر 5304743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha