۲۴ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۵۵

امیر رحیمی پور به مهر خبر داد؛

واکسیناسیون سربازان نیروهای مسلح در محل خدمت آنها انجام می شود

واکسیناسیون سربازان نیروهای مسلح در محل خدمت آنها انجام می شود

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: واکسیناسیون سربازان نیروهای مسلح در محل خدمت آنها انجام می‌شود و سربازان به مراکز بهداشتی مراجعه نکنند.

امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در ارتباط با آخرین خبرها از واکسیناسیون سربازان اظهار کرد: واکسیناسیون سربازان آغاز شده و تا کنون ۴۰ هزار سرباز واکسینه شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این ۴۰ هزار سرباز دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، افزود: این سربازان شاغل در بیمارستان‌ها، پاسگاه‌ها و مشاغل پرخطر و مراکز حساس، هستند.

به گفته رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح، تمامی سربازان نیروهای مسلح واکسینه می‌شوند و وزارت بهداشت و مراکز بهداشتی نقشی در واکسینه کردن سربازان ندارند؛ بنابراین سربازان برای واکسینه شدن به محل خدمت مراجعه کنند نه مراکز بهداشتی.

رحیمی پور تصریح کرد: در هفته اخیر هم ۲۵۰ هزار دوز واکسن برای کارکنان وظیفه تأمین شده که در روزهای آینده به سربازان تزریق خواهد شد.

وی واکسینه کردن سایر سربازان را تشریح کرد و گفت: تزریق واکسن کرونا به مابقی سربازان وظیفه از مناطق، پادگان‌ها و مراکز آموزشی که تجمع در آنها بیشتر است آغاز شده است.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در پایان گفت: در نظر داریم تا پایان شهریور تمام کارکنان وظیفه دوز اول واکسن کرونا را دریافت کنند.

کد خبر 5305098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha