۲۴ شهریور ۱۴۰۰، ۲۰:۲۲

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور:

پروژه نذر آب ۴ توسط استانهای گلستان، بوشهر و فارس در سیریک ومیناب

پروژه نذر آب ۴ توسط استانهای گلستان، بوشهر و فارس در سیریک ومیناب

بندرعباس - رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور گفت: پروژه ملی نذر آب ۴ توسط استان های معین گلستان، بوشهر و فارس در شهرستان های سیریک و میناب آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد نصیری در جریان سفر به استان هرمزگان و بازدید از روند اجرای پروژه نذر آب در شهرستان سیریک در دیدار بارضا مدرس، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان بیان داشت: پروژه ملی نذر آب ۴ توسط استان های معین گلستان، بوشهر و فارس در شهرستان های سیریک و میناب آغاز شده است و روند خوبی دارد.

رضا مدرس، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان اظهار کرد: جمعیت هلال احمر همواره فعالیت های فراوانی را از خود به نمایش گذاشته وبا اجرای پروژه نذر آب بسیار نقش آفرین و اساسی ظاهر شده است.

وی از روند اجرای طرح نذر آب در استان هرمزگان تقدیر کرد و گفت: هلال‌احمر با اجرای نذر آب، کار بزرگی در استان انجام داده و امیدواریم با کمک خیرین بتوانیم مشکلات مردم هرمزگان در حوزه آبرسانی را در مدت زمان کوتاه‌تری برطرف کنیم.

مختار سلحشور، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در ادامه این نشست اظهار کرد: پروژه ملی نذر آب برای چهارمین سال متوالی در ۴ استان تحت تأثیر تنش آبی برگزار شد که در هرمزگان به دلیل تنش آبی در شرق استان، دو شهرستان میناب و سیریک جهت خدمات رسانی تعیین شد.


وی تسکین آلام بشری را موضوع اصلی فعالیت جمعیت هلال احمر برشمرد و تاکید کرد: این جمعیت آماده است تا با جذب منابع مالی بیشتر روستاها و مناطق بیشتری را در حوزه آبرسانی تحت پوشش قرار دهد.

کد خبر 5305903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha