۲۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۰۳

طنز تلخ روزگار؛

ابرازنگرانی عاملان جنایات بشری در یمن نسبت به وضعیت وخیم اقتصادی!

ابرازنگرانی عاملان جنایات بشری در یمن نسبت به وضعیت وخیم اقتصادی!

در پی هشدار اخیر سازمان ملل مبنی بر فروپاشی کامل یمن، چهار کشوری که در ارتکاب جنایات بشری در یمن نقش ویژه ای ایفا کرده اند، حال نسبت به وضعیت وخیم اقتصادی در این کشور ابراز نگرانی می کنند!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، سفرای چهار کشوری که به طور مستقیم و یا غیرمستقیم ایفاگر نقشی اثرگذار در راه اندازی جنگ داخلی در یمن و همچنین ارتکاب جنایات جنگی و بشری علیه مردم بی دفاع این کشور بودند، اکنون با تظاهر به پایبندی به اصول انسانی و اخلاقی مدعی هستند که نسبت به وضعیت وخیم اقتصادی در یمن نگرانند!

این چهار کشور عربستان سعودی، امارات متحده عربی، انگلیس و ایالات متحده که در حمایت از رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن، «عبدربه منصور هادی»، از هیچ کمک و حمایتی فروگذار نکردند و حلقه محاصره غذایی و دارویی بر مردم یمن را با هدف درهم شکستن توان مقاومت آنها روز به روز تنگ‌تر کرده‌اند، روز پنج شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی با انتشار یک بیانیه مشترک مدعی شدند که نسبت به پیامدهای کاهش ارزش بهای ریال یمن و افزایش قیمت مواد غذایی بر اقتصاد و وضعیت بشردوستانه در این کشور نگران هستند!

آنها در بیانیه خود خواهان گام‌های فوری برای تضمین ثبات اقتصادی در یمن شدند و به بهانه نظارت مؤثر بر روند حمایت از احیای وضعیت اقتصادی، بازگشت دولت مستعفی یمن به عدن را ضروری قلمداد کردند.

کد خبر 5306574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha