۲۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۲۷

مدیر کل ترویج رسانه معاونت فضای مجازی رسانه ملی اعلام کرد؛

افتتاح شبکه حبیب تی وی همزمان با برگزاری هجدهمین اجلاس پیرغلامان

افتتاح شبکه حبیب تی وی همزمان با برگزاری هجدهمین اجلاس پیرغلامان

تبریز-مدیر کل ترویج رسانه معاونت فضای مجازی رسانه ملی گفت: همزمان با برگزاری هجدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در تبریز، شبکه اینترنتی حبیب تی وی نیز افتتاح شد.

رسول شکری نیا در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: هجدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیر غلامان و خادمان حسینی در سال جاری در تبریز برگزار شد و متأسفانه امسال بسیاری از عاشقان ابا عبدالله الحسین به دلیل شرایط کرونایی از کاروان اربعین حسینی جا مانده‌اند.

مدیر کل ترویج رسانه معاونت فضای مجازی رسانه ملی ادامه داد: خوشبختانه هجدهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در تبریز، با شور و شوق خاصی برگزار شد و فعالان در حوزه معارف و ترویج معارف عاشورایی عرض ارادت خود را به آستان مقدس حضرت ابا عبدالله الحسین، ابراز نمودند.

وی افزود: در سال جاری از ظرفیت تعدادی از ذاکران و مداحان بین المللی و داخلی استفاده شد و به طور همزمان، شبکه اینترنتی حبیب تی وی نیز به برکت این اجلاس و ایام اربعین افتتاح شد.

شکری نیا در پایان گفت: هجدهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی یکی از بهترین کارهای سازمان صدا و سیما است و سال‌های متمادی بوده که در حال برگزاری است و امسال نیز به بهترین شکل در تبریز برگزار شد.

کد خبر 5306579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha