۱ مهر ۱۴۰۰، ۷:۵۹

استاندار گلستان:

۵ کانون صنعتی و تجاری جدید گلستان نیازمند امکان استقرار نیرو است

۵ کانون صنعتی و تجاری جدید گلستان نیازمند امکان استقرار نیرو است

گرگان- استاندار گلستان گفت: پنج کانون صنعتی و تجاری جدید گلستان نیازمند امکان استقرار نیرو بوده لذا لازم است زیرساخت های این کار با ایجاد شهرک های جدید فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی حق شناس شامگاه چهارشنبه در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید اظهارکرد: پنج کانون صنعتی، خدماتی و تجاری جدید استان نیازمند امکان استقرار نیرو از طریق ایجاد شهرها و شهرهای جدید است.

استاندار گلستان افزود: توسعه مرز اینچه برون و امکان افزایش صادرات و واردات، توسعه مجتمع پرورش میگو گمیشان، ایجاد بندر تجاری در استان، اکتشافات نفت و گاز و همچنین منطقه آزاد اینچه برون گلستان پنج کانونی بوده که محل جذب منابع انسانی کار است.

وی بیان کرد: تلاش می کنیم از هم اکنون برنامه ریزی لازم را جهت استقرار نیروی کار این کانون های صنعتی و تجاری در شهرک ها و شهرهای جدید داشته باشیم و وضعیت اسکان آنها را پیش بینی کنیم.

حق شناس اضافه کرد: پس از مکان سنجی دقیق باید با همکاری منابع طبیعی و اخذ مجوز از اراضی ملی باید زیرساخت های لازم ایجاد شود و ما وضعیت اسکان آتی را هدایت کنیم تا ساخت و سازها اصولی انجام شود.

کد خبر 5311500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha