جنبش حماس:

خون شهدای امروز قدس محرکی برای ادامه انتفاضه علیه اشغالگران است

خون شهدای امروز قدس محرکی برای ادامه انتفاضه علیه اشغالگران است

سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد که خون شهدای امروز قدس و جِنین محرکی برای ادامه انتفاضه علیه اشغالگران صهیونیست است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد: خون شهدای امروز صبح در «قدس» و «جنین» به مثابه سوختی برای ادامه انقلاب ملت ما ضد اشغالگران صهیونیستی و پا فشاری بر ریشه کن کردن آنها از سرزمینمان است، هرگز انقلاب و اراده ملت ما در برابر ظلم اشغالگران درهم نخواهد شکست.

وی افزود که افزایش شمار شهدای امروز، درنتیجه هماهنگی مستمر امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم اشغالگر صهیونیستی و ثمره دیدارهای مربوط به عادی سازی روابط با وزیران صهیونیست و اعضای کنیست (پارلمان رژیم صهیونیستی) است.

القانوع همچنین گفت که این دیدارها، رژیم صهیونیستی را تشویق می کند تا جنبش «مقاومت اسلامی» را هدف قرار دهد و جوانان انقلابی آن را به شهادت برساند و بسیاری از جنایت های دیگر را علیه ملت ما روا دارد.

شایان ذکر است که دیدارهای مقامات تشکیلات خود گردان با وزیران صهیونیست چند روز پیش در راستای عادی سازی روابط با رژِیم صهیونیستی در شهر رام الله برگزار شد.

سخنگوی جنبش حماس ضمن تاکید بر اینکه انتخاب مقابله با اشغالگری تنها گزینه ای است که می تواند رژیم صهیونیستی را وادار به توقف جنایت هایش کند و آنچه که از تشکیلات خود گردان خواسته می شود، پایان دادن به هماهنگی امنیتی با رژیم اشغالگر و متوقف کردن دیدارهایی است که در راستای عادی سازی روابط با این رژیم برگزار می شود.

منابع رسانه‌ای اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی ۷ فلسطینی را در کرانه باختری به ضرب گلوله به شهادت رساندند. همچنین ۲ نظامی صهیونیست نیز زخمی شده اند.

کد خبر 5313704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha