۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۸:۴۱

نماینده دشتستان:

تنها استراتژی مقابله با هجمه رسانه‌ای دشمنان راهبرد امام (ره) است

تنها استراتژی مقابله با هجمه رسانه‌ای دشمنان راهبرد امام (ره) است

بوشهر- نماینده دشتستان گفت:تنها راه و استراتژی مقابله با هجمه رسانه‌ای دشمنان، استراتژی و راهبرد امام خمینی (ره) است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی ظهر سه‌شنبه در آئین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر اظهار داشت: توصیه ما همواره به جوانان و نوجوانان مطالعه آثار و خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس است و بدون اغراق درخشان‌ترین دوره در تاریخ پیش از ده هزار ساله ایران دوران هشت ساله دفاع مقدس است که سند افتخار ما است و تک تک ما مدیون فداکاری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس هستیم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از برگزارکنندگان جشنواره ابوذر استان بیان کرد: امروز کشور ما درگیر جنگ نرم همه جانبه و سنگین است و عظمت این جنگ نرم بسیار بیشتر از جنگ سخت و نظامی است.

وی ادامه داد: نظام سلطه به این نتیجه رسیده است که تنها راه نفوذ در کشور ما کار رسانه‌ای و فرهنگی است و به همین دلیل نیز طی سال‌های اخیر به میزانی که در این حوزه سرمایه گذاری‌هایی کردند در سایر حوزه‌ها نبوده است.

رضایی تصریح کرد: تحریم‌هایی که علیه کشور ما به کار می‌رود بیشتر از تأثیر و فضاسازی روانی تحریم‌ها است که با هدف سست کردن اراده آهنین و تغییر محاسبات مردم و نظام است و هدف آنها تسخیر ذهن‌های مردم است تا آنها به جای مقاومت به سمت سازش سوق دهند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در دوره جدیدی از تهاجم فرهنگی و رسانه‌ای دشمن هستیم گفت: در برابر هجمه سنگین رسانه‌ای دشمنان فیلترینگ پاسخگو و اثربخش نخواهد بود بلکه باید مردم را آگاه کرد و آگاهی ملی منجر به مقاومت باید در برابر این هجمه شکل بگیرد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تنها راه و استراتژی مقابله با این هجمه رسانه‌ای دشمنان، استراتژی و راهبرد امام خمینی (ره) است.

وی یادآور شد: امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس مردم را بسیج و به صحنه آورد ما هم باید برای خنثی کردن هجمه‌ها و تهاجمات سنگین رسانه‌ای غرب باید جبهه عظیم و ارتش و سپاه فراگیر متشکل از ملت انقلابی ایران تشکیل دهیم.

رضایی بیان کرد: امروز باید برای مقابله با دشمن جبهه عظیمی به سردمداری بسیج شکل بگیرد.

تنها استراتژی مقابله با هجمه رسانه‌ای دشمنان راهبرد امام (ره) است

وی بیان کرد: اصحاب رسانه باید ابوذر باشند و مانند ابوذر زبان حق گو داشته باشند و پای حق و ولایت بایستد.

رضایی گفت: رسانه باید از حالت روابط عمومی خارج شود و این مرزبندی و فاصله را باید قائل باشیم و رسانه ما نباید روابط عمومی باشد بلکه باید زبان حق و مردم باشد.

وی گفت: رسانه باید با شجاعت در مقابل فساد و رانت مسئولان بایستد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اصول که امروز به ویژه با روی کار آمدن دولت انقلابی باید بر آن پافشاری کرد و بر اساس آن گام برداشت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که منشور و نقشه راه چهل سال دوم انقلاب اسلامی است و رسانه باید در این زمینه مطالبه گر باشد.

کد خبر 5315581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha