۹ مهر ۱۴۰۰، ۹:۱۵

رئیس محیط زیست رودبار خبر داد؛

فرصت ۲۰ روزه به واحدهای آلاینده محیط زیست در رودبار

فرصت ۲۰ روزه به واحدهای آلاینده محیط زیست در رودبار

رودبار- رئیس محیط زیست رودبار با تأکید بر برخورد با واحدهای آلاینده محیط زیست در این شهرستان در استان گیلان، گفت: به این واحدها ۲۰ روز برای خروج مناسب فاضلاب ها فرصت داده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرهی عصر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به پایش شبانه از صنایع آلاینده رودبار با همراهی دادستان این شهرستان، گفت: در این بازدید وضعیت زیست محیطی صنایع شهرستان، معادن شن و ماسه، کنترل آلودگی واحدهای صنعتی که در برخی از ساعات شبانه روز اقدام به حذف سیستم‌های کنترل آلودگی خود کرده و منجر به آلودگی محیط زیست می‌شوند مورد بررسی قرار گرفت.

فرهی با اشاره به ضرورت حفظ محیط زیست و خودداری از هرگونه ملاحظه کاری در برخورد با آلوده کنندگان منابع طبیعی و محیط زیست، گفت: دستگاه قضائی آمادگی خود را برای همکاری و مشارکت قانونی در این باره اعلام و به مدیران صنایع تاکید می‌شود حفاظت از محیط زیست و سلامت مردم را سر لوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه در صورت عدم توجه به این موضوع با واحد متخلف برابر قانون برخورد می‌شود، ادامه داد: به مدیران شرکت‌های آلاینده فرصت ۲۰ روزه داده شد تا نسبت به خروجی مناسب برای تصفیه فاضلاب اقدام کنند.

رستمی دادستان عمومی و انقلاب رودبار نیز نظارت و استمرار برخورد با متخلفان زیست محیطی را ضروری دانست و گفت: دادستانی با تأکید بر رفع مشکلات زیست محیطی بدون هرگونه مماشاتی با متخلفان آلایندگی زیست محیطی بشدت برخورد قانونی و قضائی می‌کند.

کد خبر 5317169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha