۱۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۲۷

معاون امور بازرگانی صمت بوشهر تأکید کرد؛

فعالان خرمای استان بوشهر در نمایشگاه بین‌المللی حضور یابند

فعالان خرمای استان بوشهر در نمایشگاه بین‌المللی حضور یابند

بوشهر- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: فعالان حوزه خرما در استان بوشهر در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خرما حضور یابند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالقاسم محمد زاده صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران استان بوشهر اظهار داشت: چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خرما و صنایع وابسته از تاریخ ۵ تا ۸ آبان ماه سال جاری در محل شرکت نمایشگاه بین‌المللی فارس برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در این نمایشگاه صاحبان خرما از استان‌های خرماخیز و صنعتی کشور و کشورهای همسایه و همچنین رایزنان سازمان توسعه تجارت و کارشناسان برخی سفارتخانه‌ها حضور دارند.

محمد زاده گفت: برگزاری جلسات ویژه تجاری بین تجار داخلی و خارجی با مشارکت‌کنندگان و نیز برگزاری سمینارهای آموزشی با محوریت کشورهای اوراسیا و اتحادیه اروپا، فدراسیون روسیه و کشورهای عضو D۸ از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه خواهد بود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطرنشان کرد: این نمایشگاه می‌تواند فرصت خوبی برای معرفی توانمندهای صنعت خرما در استان بوشهر جهت رسیدن به اهداف بازارهای مطلوب داخلی و خارجی به همراه داشته باشد.

کد خبر 5318715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha