۱۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۶:۱۶

حمید مطهری:

الهلال قدرتمند است اما پرسپولیس بهترین تیم آسیا است

الهلال قدرتمند است اما پرسپولیس بهترین تیم آسیا است

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: الهلال تیم قدرتمندی است اما پرسپولیس بهترین تیم آسیا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مطهری با توجه به پشت سر گذاشتن تست پزشکی اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در ایفمارک گفت: امیدوارم بتوانیم خود را برای فصل فوق‌العاده دیگری آماده کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم برای دیدار با الهلال عربستان تاکید کرد: با وجود تمام کمبودها سعی کرده‌ایم بیشتر از اینکه صحبت کنیم تلاش کرده و حرف‌های خودمان را در زمین بزنیم. می‌خواهیم تا بازی با الهلال در اوج باشیم.

وی درباره مشکلات پرسپولیس در تعطیلی بین فصل لیگ برتر فوتبال افزود: تنها نکته‌ای که داریم عدم برگزاری بازی و نداشتن ریتم مسابقات است. خیلی خوب است یک تیم هر هفت مسابقه داشته باشد. شرایط حریف عربستانی نسبت به م متفاوت است. با این حال باعث نمی‌شود دست از تلاش برداریم و بازیخ وب و قوی نکنیم. نهایت توان خود را می‌کنیم تا به پیروزی برسیم.

مطهری درباره عدم برگزاری سوپرجام قبل از شروع بیست و یکمین دوره لیگ برتر یادآور شد: هرچه بازی دوستانه هم داشته باشیم شرایط دیدار رسمی را ندارد. همیشه همکاری با تیم ملی اولویت ما بوده است اما دوست داریم در کنار هم باشیم و فدراسیون هم در کنار باشگاه‌ها باشد.

او در پایان خاطرنشان کرد: در فضای مجازی حرف از ضعیف بودن الهلال می‌شود اما به نظرم آنها تیم خیلی خوبی هستند. مردم فقط بازی این تیم با استقلال را دیده اند اما این تیم قبل و بعد از آن هم بازی داشته است و واقعا توانمند هستند. الهلال تیم قابل احترامی است اما ما هم پرسپولیس یعنی بهترین تیم آسیا هستیم.

کد خبر 5319173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رحیمی IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
      0 0
      با تمام احترامی که برای شما قائل هستم جناب مطهری به عنوان یک استقلالی من قبول دارم پرسپولیس بهترین تیم چند سال اخیر فوتبال ایران ایران هستش اما بهترین تیم آسیا تیمی هستش که قهرمان آسیا بشه نه نایب قهرمان آسیا ولی امیدوارم پرسپولیس هم بتونه با کسب قهرمانی آسیا اول باعث سرافرازی فوتبال ایران بشه