۱۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۳۵

به کارگردانی بهمن عباس‌پور؛

«هفتاد و شش دو صفر» در خانه هنرمندان به صحنه می‌رود

«هفتاد و شش دو صفر» در خانه هنرمندان به صحنه می‌رود

«هفتاد و شش دو صفر» پرفورمنسی به طراحی، کارگردانی و اجرای بهمن عباس‌پور از ۲۰ تا ۲۳ مهر ماه در گالری پاییز خانه‌ هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، «هفتاد و شش دو صفر» هر روز از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۰:۰۰ به مدت ۴ ساعت بی‌وقفه در جریان است. مخاطبان محدودیتی برای زمان ورود، خروج و تماشای این اجرا نخواهند داشت و بازدید از این نمایش برای عموم، آزاد و رایگان است.

اجرای «هفتاد و شش دو صفر» به کوشش بهمن عباسپور به عنوان طراح، کارگردان و اجراگر و دکتر شهرام گیل‌آبادی (مشاور کارگردان)، نوید شکروی (طراح صحنه و نور)، مهدی گودرزی (طراح ویدئو و صدا)، امیر پارسائیان‌مهر (مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه)، آرزو آزادپور (عکاس و مدیر امور بین‌الملل)، سحر نزهت‌سرشت (گرافیست) و امیر تاروردی (مسئول فنی) پدید آمده است.

در توضیحات این اثر نمایشی آمده است: «نقل قولی از «هلن گرمیون» به عنوان استیتمنت این اجرا، برگزیده شده است؛ آنجا که می‌گوید: «من همیشه گفت‌وگو های خیالی خلق می‌کنم تا آنچه در ذهنم می‌گذرد را به زبان بیاورم. این گفت‌وگو های خیالی تسلی‌ام می‌دهند…»

«هفتاد و شش دو صفر» ۲۰ مهر تا ۲۳ مهر ماه در گالری پاییز خانه هنرمندان ایران از ساعت ۱۶ تا ۲۰ اجرا خواهد شد.

کد خبر 5322198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha