۱۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۵

فرمانده انتظامی استان کرمان:

۳۵۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در کرمان کشف شد

۳۵۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در کرمان کشف شد

کرمان - فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۳۵۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان کرمان طی یک سال اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا ناظری صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی کرمان با اشاره به کشف ۱۷۶ تن مواد مخدر طی یک سال گذشته در استان کرمان اظهار کرد: در این زمینه رشد ۴۶ درصدی نسبت به سال گذشته را شاهد هستیم.

وی همچنین با اشاره به آثار مخرب اقتصادی قاچاق کالا افزود: طی مدت گفته شده ۳۵۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان کرمان کشف و ضبط شد.

سردار ناظری اظهار کرد: طی یک سال گذشته آمار تصادفات در استان کرمان ۳۰ درصد کاهش یافته است. همچنین آمار فوتی‌ها و مجروحان تصادفات رانندگی به ترتیب ۸ و ۹ درصد کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه برنامه‌های سال آینده نیروی انتظامی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب پایه ریزی شده است، افزود: شعار امسال نیروی انتظامی از فرمایشات رهبری برگرفته شده و «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» نامگذاری شده است.

وی با اشاره به تأکیدات رهبری بر مساله هوشمندسازی اظهار کرد: در تلاشیم که تا پایان امسال در این حوزه اقدامات مؤثر و خوبی را انجام دهیم.

سردار ناظری با گرامیداشت یاد شهید سلیمانی گفت: نیروی انتظامی در تلاش است با بهره گیری از مکتب شهید سلیمانی در راستای امنیت پایدار گام بردارد.

کد خبر 5322904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha