۱۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۲۳

جانشین سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان:

قرارگاه خدمت‌رسانی به زلزله زدگان در اندیکا تشکیل شد

قرارگاه خدمت‌رسانی به زلزله زدگان در اندیکا تشکیل شد

اندیکا- جانشین سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: قرارگاه شهید مرتضی حسین پور سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان برای کمک به مناطق زلزله‌زده در شهرستان اندیکا تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار نعمت‌الله باقری صبح امروز یکشنبه در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در راستای خدمت‌رسانی به مناطق زلزله‌زده شهرستان اندیکا این قرارگاه تشکیل شده است.

جانشین سپاه حضرت ولی‌عصر (عاج) خوزستان افزود: این قرارگاه در گام نخست در راستای تأمین و تهیه اقلام خوراکی و معیشتی از جمله آب، بسته‌های غذایی، سوخت، چادر برای مناطق زلزله‌زده اقدام می‌کند.

وی گفت: قرارگاه شهید مرتضی حسین پور همچنین در تلاش است که در کنار هلال احمر، ستاد مدیریت بحران و بنیاد مسکن اقدامات لازم را تا قبل از شروع فصل سرما و اسکان موقت مردم را نیز در مناطق زلزله‌زده انجام دهد.

به گزارش مهر، ساعت ۲ و ۴۶ دقیقه بامداد دیروز (۱۸ مهرماه ۱۴۰۰) زمین‌لرزه‌ای با قدرت ۵ ریشتر شهر و روستاهای قلعه خواجه از توابع شهرستان اندیکا را لرزاند.

زمین‌لرزه از دوازدهم مهرماه امسال تاکنون چندین بار شهر قلعه خواجه و بخش چلو در شهرستان اندیکا را به لرزه در آورده است که باعث تخریب صددرصدی برخی از منازل روستاییان و شهروندان این مناطق نیز شده است.

کد خبر 5323691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha