۱۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۰

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

پاسخ ایران به ماجراجویی های منطقه قاطع خواهد بود

پاسخ ایران به ماجراجویی های منطقه قاطع خواهد بود

قرچک- عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امنیت کشور ثمره حضور مقتدرانه ناجا و نیروهای مسلح است گفت: پاسخ ایران به ماجراجویی های منطقه قاطع خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین نوش آبادی پیش از ظهر دوشنبه و همزمان با سومین روز از هفته ناجا در مراسم بزرگداشت تجلیل و تقدیر تجلیل و تقدیر از ناجا شهرستان قرچک، ضمن تشکر و قدردانی دانی از تلاش‌های مخلصانه و رشادت‌های نیروی انتظامی اظهار داشت: بهترین و زیباترین تقدیر از زحمات نیروی انتظامی را مقام معظم رهبری انجام داده اند که فرمودند نیروی انتظامی ستون امنیت کشور است.

وی افزود: ۳۶ مأموریت برای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی تعریف شده است که نشانه اهمیت جایگاه این نهاد انتظامی در کشور است؛ جمهوری اسلامی ایران امروزه جز امن ترین کشورهای جهان محسوب می‌شود و این محصول فداکاری و رشادت نیروهای مسلح و نیروی انتظامی و سایر حوزه‌های دفاعی و امنیتی کشور است.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا بیان داشت: امروز پلیس با شعار پلیس هوشمند و امنیت پایدار، تلاش‌های قابل توجهی در توسعه امنیت عمومی، امنیت اقتصادی و امنیت اخلاقی جامعه انجام داده است و مظهر اقتدار و عزت و امنیت کشور شده است.

نوش آبادی با اشاره به اینکه رویکرد امنیت، مردم محور با تکیه بر توانایی‌های نیروی انتظامی بسیار ارزشمند است گفت: ایران اسلامی با ۱۵ کشور همسایه است و نزدیک به ۹ هزار کیلومتر مرز مشترک با همسایگان خود دارد و همواره اعلام کرده است از قدرت دفاعی و توانمندی‌های نظامی خود در ایجاد ثبات و امنیت منطقه استفاده خواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: دل خوشی و توهم برخی کشورهای همسایه به حضور بیگانگان خصوصاً رژیم صهیونیستی، موجب تأسف است و بدانند در صورت ماجراجویی سیلی محکمی خواهند خورد؛ متاسف هستیم که برخی کشورهای همسایه ایران هستند و در چاهی که کنده اند خود خواهند افتاد.

نماینده دیار ۱۵ خرداد افزود: دشمنان این کشور، خیلی از توانمندی‌های ایران را و قدرت دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی را نمی‌دانند و باید مطلع باشند که اجازه کوچک‌ترین تعرض را به بیگانگان نخواهیم داد.

وی در خصوص حل مشکلات دشت ورامین در دولت جدید نیز بیان داشت: در دولت و مدیریت جدید استان تهران، امیدوار هستیم مشکلات و موانع دیار ۱۵ خرداد برطرف شود.

کد خبر 5324794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha