۲۳ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۳

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کرج:

پنجمین رزمایش رفاهی در مناطق محروم کرج برگزار می‌شود

 پنجمین رزمایش رفاهی در مناطق محروم کرج برگزار می‌شود

کرج - مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج گفت: پنجمین رزمایش خدماتی و رفاهی توسط ۳۰ گروه جهادی در مناطق کرامت حصار و کلاک البرز برگزار می‌شود.

محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پنجمین رزمایش خدماتی و رفاهی گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه استان البرز امروز در مناطق کرامت حصار و کلاک کرج توسط گروه‌های جهادی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این رزمایش ۳۰ گروه جهادی خدماتی و رفاهی اعم از پزشکی، غیر پزشکی، خدماتی و مرمت خانه محروم به مردم مناطق کرامت کرج خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج تصریح کرد: گروه‌های پزشکی شامل دندان پزشکی، زنان و زایمان، کودکان، بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، روانشناسی، مشاوره، تعمیر عینک و … است.

وی با اشاره به بحث خدمات‌دهی گروه‌های جهادی در این رزمایش، خاطرنشان کرد: بر این اساس مرمت ۵ خانه محروم، رنگ‌آمیزی ۱۱ مدرسه با همکاری نیروهای شهرداری منطقه ۱۰ کرج، زیباسازی فضای شهر و جمع‌آوری نخاله و مشاوره حقوقی توسط گروه‌های جهادی صورت می‌پذیرد.

نصرتی با بیان اینکه در این رزمایش توزیع آش نذری توسط فرهنگیان آموزش و پرورش انجام می‌شود، گفت: همچنین توزیع بسته‌های معیشتی، لوازم‌التحریر و اهدای جهیزیه به دو نوعروس از دیگر اقدامات گروه‌های جهادی در روز جمعه است.

نصرتی اظهار کرد: این رزمایش از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شده است و تا ۵ بعدازظهر در ساختمان شهرداری منطقه ۱۰ کرج، مدرسه شهید مصطفی خمینی و یکی از مدارس کلاک انجام می‌شود.

وی بیان کرد: پنجمین رزمایش خدماتی و رفاهی گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه استان البرز با همت شهرداری منطقه ۱۰ کرج، حوزه‌های ۱۱۵ و ۱۱۶ و جمعی از خیرین استان البرز جهت ارائه خدمات به مردم مناطق محروم کرامت کرج برگزار می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج متذکر شد: این گروه‌های جهادی خدمات یاد شده را در مناطق کرامت اسلام‌آباد و حسن‌آباد و در سایر استان‌ها مانند سی سخت و سیستان و بلوچستان به منظور خدمت‌رسانی به هم‌وطنان خود انجام دادند.

کد خبر 5327935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha