۲۷ مهر ۱۴۰۰، ۹:۵۵

محمدی راد در گفتگو با مهر:

مس رفسنجان جنگنده و باانگیزه است/ شرایط بازی فینال مشخص شود

مس رفسنجان جنگنده و باانگیزه است/ شرایط بازی فینال مشخص شود

سرمربی تیم والیبال سپاهان درباره بازی مقابل مس رفسنجان گفت: مس تیم جنگنده و با انگیزه‌ای است که والیبال را خوب بازی می‌کند.

رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال سپاهان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره بازی نخست تیمش مقابل مس رفسنجان در هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: خوشبختانه شرایط تیم خوب است، دو تورنمنت را پشت سر گذاشته‌ایم که سه بازی در تهران و سه بازی در اصفهان انجام شد. مس رفسنجان یکی از تیم‌های حاضر در تورنمنت اصفهان بود. این تیم نشان داد والیبال را به خوبی بازی می کند، جنگنده و باانگیزه است. امیدوارم نتیجه این بازی به نفع سپاهان باشد.

سرمربی تیم والیبال سپاهان در مورد وضعیت مصدومان تیمش گفت: انگشت دست مباشری کمی نگران مان کرده است که آیا به بازی روز یکشنبه می رسد یا خیر. دکتر تیم تلاش خود را به کار گرفته است تا این بازیکن به بازی مقابل مس برسد.

وی درباره تک بازی شدن فینال مسابقات لیگ برتر والیبال نیز گفت: نظرخواهی در این زمینه انجام نشده است. تیم اصفهان سال گذشته صدرنشین مرحله گروهی بود اما تاثیری در سرگروهی برایمان نداشت. باید برای تیم سرگروه امتیازی لحاظ کنند. فکر می‌کنم دلیل فدراسیون برای تک بازی شدن مسابقات برنامه ریزی بهتر برای اهدای جام قهرمانی باشد که سال پیش نتوانستند جشن اختتامیه را برگزار کنند و جام را تحویل دهند.

محمدی راد تاکید کرد: هنوز بحث میزبانی و میهمانی بازی فینال مشخص نشده است، امیدوارم این حق را برای تیمی که در دور گروهی قهرمان می‌شود در میزبانی در نظر بگیرند. اما هنوز شرایط برگزاری مرحله فینال مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، سی و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال از روز یکشنبه شروع به کار خواهد کرد. تیم والیبال سپاهان در بازی نخست مقابل تیم مس رفسنجان قرار خواهد گرفت.

برنامه هفته نخست لیگ برتر والیبال
یکشنبه دوم آبان‌ماه - ساعت ۱۶

فولاد سیرجان ایرانیان – آذرباتری ارومیه
شهرداری ارومیه – راه‌یاب ملل مریوان
فولاد مبارکه سپاهان – مس رفسنجان
لبنیات هراز آمل – پاس گرگان
سایپا تهران – پیکان تهران
شهرداری ورامین – هورسان رامسر
شهداب یزد – شهرداری گنبد

کد خبر 5330764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha