۲۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۳

استاندار قزوین:

ورزش یکی از ارکان دیپلماسی حال حاضر است

ورزش یکی از ارکان دیپلماسی حال حاضر است

قزوین- استاندار قزوین گفت: امروز از ورزش به عنوان یکی از ارکان دیپلماسی نام می‌برند و دیپلماسی ورزشی می‌تواند نگاه جوامع را به یک کشور تغییر دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین هدایت الله جمالی پور همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش با مدیرکل و معاونان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین دیدار و گفت و گو کرد.

استاندار قزوین در این دیدار اظهار کرد: ورزش یک پدیده اجتماعی و ارزشمند است، امروز از ورزش به عنوان یکی از ارکان دیپلماسی نام می‌برند و دیپلماسی ورزشی می‌تواند نگاه جوامع را به یک کشور تغییر دهد.

این مسئول مطرح کرد: امروز که دشمنان نظام به دنبال نمایاندن چهره نامناسبی از کشورمان هستند ورزشکاران می‌توانند سفیران شایسته ای برای معرفی فرهنگ غنی ایرانی اسلامی باشند.

جمالی پور خاطرنشان کرد: استان قزوین در رقابت‌های المپیک و پارالمپیک توکیو سهم مناسبی را کسب کرد ولی با توان و ظرفیت واقعی خود هنوز فاصله داریم.

استاندار قزوین گفت: امیدواریم از امسال بتوانیم برنامه ریزی دقیق‌تر و عملیاتی تری برای آماده سازی جوانان در رقابت‌های بین المللی داشته باشیم.

وی در خاتمه یادآور شد: در راستای ارتقا سلامت شهروندان و همچنین جایگاه ورزش استان در سطح ملی و بین المللی نیازمند برنامه جامعی برای سنین کودکی تا بزرگسالی از سوی متولیان ورزش استان هستیم که باید هر چه زودتر در این زمین اقدام شود.

کد خبر 5332139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha