۲۸ مهر ۱۴۰۰، ۲۱:۲۳

عضو شورای شهر خرم‌آباد مطرح کرد؛

اجرای طرح «خانه محلات» در شهر خرم‌آباد

اجرای طرح «خانه محلات» در شهر خرم‌آباد

خرم‌آباد- عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد از اجرای طرح «خانه محلات» با تلاش مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی این شورا در شهر خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید دریکوند امروز چهارشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها از اجرای طرح «خانه محلات» به همت مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر خرم آباد خبر داد.

وی بیان داشت: «خانه محلات» چهارشنبه هر هفته میزبان نخبگان و کنشگران یکی از محلات شهر خرم آباد در سالن کنفرانس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر خرم آباد است و به صورت تخصصی و با رویکرد برنامه محور به مسئله یابی، ارائه خدمات و شناسایی ظرفیت‌های مختلف محلات شهر می‌پردازد.

این عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد افزود: در این جلسات که با حضور شهرداران مناطق، مدیران عامل سازمان‌های مرتبط با مشکلات محله و کارشناسان صورت می‌گیرد پس از شناسایی موضوعات تلاش لازم برای رفع مشکلات و استفاده از ظرفیت‌ها صورت می‌گیرد.

دریکوند تصریح کرد: «خانه محلات» این هفته میزبان اهالی و کنشگران محله «فلک الدین» با میزبانی «هادی زینی وند» عضو شورای شهر، فتحی شهردار منطقه دو و… بود، طی هفته‌های گذشته اهالی محلات «پشت بازار»، «درب دلاکان»، «علی آباد» و «شمشیر آباد» نیز در این جلسه حضور یافتند.

وی گفت: طی برنامه ریزی صورت گرفته طی ماه‌های آتی این مرکز به طور منظم میزبان دیگر محلات شهر هم خواهد بود که این مهم علاوه بر شناسایی ظرفیت و مشکلات هر محله، منجر به افزایش سطح تماس مسئولین و مردم و در نهایت افزایش خدمات و پاسخگویی هر چه بیشتر مدیران حوزه شهری خواهد بود.

کد خبر 5332728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha