۳۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۴

امام جمعه ابهر:

همواره قدردان مردم شهرستان ابهر خواهم بود

همواره قدردان مردم شهرستان ابهر خواهم بود

زنجان-امام جمعه ابهر در آخرین نماز جمعه خود در این شهر گفت: همواره قدردان محبت مردم ابهر خواهم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ابهر که آخرین خطبه‌های وی به عنوان امام جمعه این شهر نیز بود، از انتصاب خود به عنوان امام جمعه ساوه خبر داد و اظهار کرد: در مدتی که به عنوان امام جمعه ابهر در خدمت مردم این خطه از ایران اسلام بودم، جز مهر و محبت چیز دیگر ندیدم و امیدوارم قدردان این رفتار ابهری‌ها باشم.

وی، خدمت‌گزاری به مردم ولایی را یک نعمت بزرگ برای مسئولان برشمرد و با یادآوری اینکه در طول این مدت، خدمت به مردم استان زنجان به ویژه شهرستان ابهر را فرصت ارزشمند و طلایی برای خود می‌دانم، تصریح کرد: هیچ مدال و پاداشی با ارزش‌تر از خدمت به مردم نجیب و شریف نیست، به همین خاطر در هر خطه از این سرزمین که باشم، قدردان مهربانی‌های ابهری‌ها خواهم بود.

امام جمعه ابهر از تریبون نماز جمعه به عنوان بزرگ‌ترین و کم‌هزینه‌ترین رسانه یاد کرد و با اشاره به اینکه از تریبون نماز جمعه، سفیران الهی با مردم روبه‌رو می‌شوند، خاطرنشان کرد: 16 ربیع‌الاول سالروز اقامه اولین نماز جمعه در اسلام توسط پیامبر (ص) بعد از هجرت تاریخی از مکه به مدینه اقامه شد.

رحیمی با یادآوری فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه «نماز جمعه قلب فرهنگی هر شهر و مروج و مبین سبک زندگی ایرانی اسلامی و گره‌گشای نیازهای ذهنی مخاطبان به ویژه نسل جوان در زمینه‌های اعتقادی، علمی و سیاسی است»، بیان کرد: بی‌تردید یکی از اثرات انکارناپذیر نماز جمعه، ایجاد وحدت و همبستگی است و این موضوع نیز خود زمینه توسعه و پیشرفت را فراهم می‌کند.

امام جمعه ابهر با تاکید بر اینکه انتظار داریم مردم این شهرستان همانند ادوار گذشته حمایت‌های خود را از خدمت‌گزاران خود در این شهر داشته باشند، افزود: خودی از نظر ما کسانی هستند که خود را ملزم به پذیرش ولایت‌فقیه دانسته و اصل نظام و قانون اساسی را قبول داشته باشند.

رحیمی با بیان اینکه تا آخرین لحظه‌ای که در این شهرستان حضور دارم، خدمت‌گزار مردم متدین این خطه از ایران اسلامی خواهم بود، گفت: از همه گروه‌ها، اقشار، اصناف و ... انتظار دارم در مسیری قدم بردارند که به حفظ بیش از پیش انقلاب اسلامی و نظام منتج شود، همان مسیر که تا به امروز و در کنار هم پیموده‌ایم.

کد خبر 5333675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha