۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۲۱

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان:

۲ بیمارستان در اهواز توسط سپاه خوزستان وارد مدار خدمت‌رسانی شد

۲ بیمارستان در اهواز توسط سپاه خوزستان وارد مدار خدمت‌رسانی شد

اهواز- فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: دو بیمارستان در اهواز توسط سپاه خوزستان و همکاری علوم پزشکی اهواز وارد مدار خدمت‌رسانی به بیماران شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شاهوارپور پیش از ظهر امروز یکشنبه در آئین تجهیز و نوسازی بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابی بیمارستان «شفا» شهرستان اهواز و ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) در جمع خبرنگاران گفت: اتفاقات و وضعیت‌هایی که در پیک‌های کرونایی رخ می‌دهد، یکی از موضوعات مهمی است که باید به آن توجه شود.

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان افزود: چون در پیک کرونایی به‌طور عمومی تخت‌های بیمارستانی در اختیار بیماران کرونایی قرار می‌گیرد و سایر بیماران از تخت بیمارستانی محروم می‌شوند

وی با یادآوری اینکه در بیمارستان‌های خوزستان در پیک اخیر کرونا وضعیت نامطلوبی داشته و پر از بیماران شده بودند، بیان کرد: بنا به درخواست رئیس علوم پزشکی اهواز، سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان در این زمینه ورود و تلاش کرد و در بخش درمان نیز کمک خودش را انجام داد.

سردار شاهوارپور از وارد مدار کردن دو بیمارستان در اهواز خبر داد و افزود: مجموعه سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان، بیمارستان‌های طالقانی و شفا را وارد مدار خدمت‌رسانی به بیماران کرد؛ بیمارستان طالقانی مدتی تخلیه شده و از آن استفاده نمی‌شد که توسط نیروی زمینی سپاه تعداد ۱۰۰ تخت در این بیمارستان مستقر شده و اکنون از آن بیمارستان استفاده می‌شود.

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان، فرسودگی تأسیساتی را دلیل خروج بیمارستان شفا از ارائه خدمات اعلام کرد و گفت: بنا به درخواست علوم پزشکی اهواز وارد عمل شده و رایزنی‌هایی نیز صورت گرفت و با کمک مجموعه علوم پزشکی و گروه‌های جهادی، کاری را که باید در ۶ ماه انجام می‌شد کمتر از ۲ ماه و بدون تعطیلی برای بازسازی بیمارستان شفا انجام شده و اکنون آماده بهره‌برداری است.

وی، بازسازی بیمارستان‌ها را یکی از موضوعات مهم و ضروری دانست و بیان کرد: در بخش تجهیزات پزشکی به‌ویژه تخت بیمارستان و نیازهای که اتاق بیمار دارد، تعداد ۱۰۰ تخت آماده بهره‌برداری شده است؛ همچنین در بخش کادر درمان تعدادی از افراد بخش کادر بهداشت و درمان سپاه و بسیج جامعه پزشکی در این بیمارستان استفاده شده تا در کنار مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز و بهداشت و درمان، خدمات درمانی برای بیماران توسط سپاه در این بیمارستان انجام شود.

شاهوارپور با تأکید بر اینکه در صورت وقوع پیک جدید کرونا در خوزستان ظرفیت بیمارستان شفا توسعه می‌یابد، گفت: امید است که هرگز پیک کرونای دیگری در استان نداشته باشیم و این بیمارستان برای بیماران عادی استفاده شود.

کد خبر 5334836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha