۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۰۵

برترین‌های کنکور تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر تجلیل شدند

برترین‌های کنکور تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر تجلیل شدند

بوشهر- کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از برترین‌های کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ که با حمایت این نهاد موفق به ورود به دانشگاه شده‌اند، قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سراسر کشور تعدادی از برترین‌های کنکور سال ۱۴۰۰ که با حمایت‌های این نهاد موفق به ورود به دانشگاه‌ها شدند تجلیل و قدر دانی شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر بعد از ظهر دوشنبه در جمع این پذیرفته شدگان کنکور گفت: ما همواره به وجود شما عزیزان افتخار می‌کنیم و در همه حال خود را خادم شما می‌دانیم.

محمد رضا میری افزود: شما عزیزانی هستید که با تلاش و کوشش رتبه‌های خوبی را در کنکور سراسری کسب کرده‌اید و پیشرفت و آبادانی جامعه و کشور به دست شما جوانان است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: کمیته امداد برای دانش‌آموزانی که در آستانه کنکور هستند، با برخی از مؤسسات آموزشی قرارداد منعقد کرده است و بر اساس این قرارداد، دانش‌آموزان از دوره‌های آموزشی بهره‌مند خواهند شد.

برترین‌های کنکور تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر تجلیل شدند

وی همچنین به امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و صندوق رفاه دانشجویان اشاره کرد و افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه، کمیته امداد در پرداخت اجاره‌بهای خوابگاه و بن غذای دانشجویان تحت حمایت و دانشجویان کم‌بضاعت خارج از حمایت امداد اقدام کرد.

طی ارزیابی به عمل آمده در کنکور سال جاری تعداد ۸۱ نفر از دانش آموزان کنکوری تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر شامل ۴۴ دختر و ۳۷ پسر در دانشگاه‌های مختلف کشور پذیرفته شدند که از این تعداد ۲۹ نفر آن رتبه‌های برتر در گروه‌های ریاضی، تجربی و علوم انسانی را به خود اختصاص دادند که اغلب این دانش آموزان کنکوری در خوابگاه‌های شبانه روزی کمیته امداد به امر تحصیل پرداخته بودند.

از این تعداد نفرات برتر کنکور در سال جاری ۲ نفر در رشته پزشکی، ۶ نفر در رشته‌های پی را پزشکی، ۱۳ نفر در رشته‌های فنی و مهندسی در دانشگاه‌های برتر کشور، ۶ نفر بورسیه دانشگاه فرهنگیان و ۲ نفر در رشته حقوق پذیرفته شدند.

برترین‌های کنکور تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر تجلیل شدند

کد خبر 5335702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha