۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۱۱

رئیس کارگروه امداد هوشمند مطرح کرد؛

راه‌اندازی طرح امداد هوشمند به صورت پایلوت در ۶ استان

راه‌اندازی طرح امداد هوشمند به صورت پایلوت در ۶ استان

رئیس کارگروه امداد هوشمند گفت: با هدف بهبود و مدیریت خدمات به مددجویان، طرح امداد هوشمند در ۶ استان کشور به صورت پایلوت اجرایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر صباغیان در نشست تخصصی کارگروه امداد هوشمند که در کمیته امداد استان خوزستان برگزار شد، افزود: طرح امداد هوشمند و کارآمد کشوری به صورت پایلوت در ۶ استان از جمله در کمیته امداد خوزستان، به عنوان سامانه‌ای برای بهبود و مدیریت خدمات به مددجویان، اجرایی شد.

وی افزود: در حال حاضر ۳۶ خدمت از مجموعه ۱۲۰ خدمتی که کمیته امداد به مددجویان ارائه می‌دهد، به صورت غیرحضوری قابل ارائه شده است.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد، خاطرنشان کرد: در بخش امداد هوشمند و کارآمد، اقدامات خوبی از سال‌های گذشته انجام شده که راه‌اندازی درگاه ثبت درخواست‌های مددجویان از طریق اینترنت، از جمله این موارد است.

صباغیان به طرح امداد هوشمند اشاره کرد و گفت: پالایش اطلاعات مددجویان، به‌روزرسانی اطلاعات فردی و صحت‌سنجی بخشی از مزایای این سامانه است.

وی ادامه داد: سیستم امداد هوشمند و کارآمد با بانک اطلاعاتی کامل، منسجم و جامع خانواده‌های تحت حمایت برای ارائه خدمات بهتر به نیازمندان به صورت پایلوت در چند استان اجرایی می‌شود.

رئیس کارگروه امداد هوشمند خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی امداد هوشمند، مددجویان با ورود به سامانه e.emdad.ir می‌توانند با وارد کردن کد ملی خود به صورت الکترونیکی درخواست‌های خود را ثبت و ارسال و مددکاران در دفاتر امداد و مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد به درخواست‌های واصله رسیدگی می‌کنند.

کد خبر 5338090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha