۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۵۵

رئیس سازمان مدارس معارف صدرای کشور:

مدارس معارف قرارگاه تعلیم و تربیت هستند

مدارس معارف قرارگاه تعلیم و تربیت هستند

چالوس- رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا با بیان اینکه آموزش و پرورش کارخانه نیروسازی است، از مدارس معارف و صدرا به عنوان قرارگاه تعلیم و تربیت یاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حامد تقدیری بعدازظهر پنجشنبه در آئین افتتاح دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی با اشاره به اینکه نقش خیران مدرسه ساز و خیران دانش آموز ساز گفت: دشمن و رسانه تلاش دارد تا مسائلی که در نگاه انقلاب و مناطق وجود دارد را تخریب کند.

وی با اظهار اینکه آموزش و پرورش کارخانه نیروسازی است، گفت: جریان تعلیم و تربیت انقلاب اسلامی است و دشمن تلاش دارد تا با تخریب نگاه به اهداف خود دست یابد.

وی تخریب مناطق را از دیگر برنامه‌های دشمن برشمرد و گفت: مردمان چالوس شهیدپرور هستند و چالوس قرارگاه تعلیم و تربیت در کشور است.

علیرضا سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز در این مراسم با بیان اینکه گذر از حافظه محوری به سمت مهارت محوری را سیاست آموزش و پرورش بیان کرد و گفت: آمال و آرزوی آموزش و پرورش فراگرفتن مهارت‌های زندگی است.

وی افزود: یکی از جایگاه‌های بسیار مهم و اثرگذار، حوزه معارف اسلامی است و ترویج و نشر فرهنگ غنی معارف اسلامی به استناد سند تحول بنیادین امر اساسی به شمار می‌رود.

وی رسالت آموزش و پرورش را تعلیم و تربیت مبتنی بر آموزه‌های دینی و قرآنی ذکر کرد و گفت: اگر ساخت عقیدتی مبتنی بر آموزه‌های دینی را بر ساخت دینی بنگریم باید فرهنگ اسلامی را در مدارس پررنگ کنیم.

کد خبر 5338166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha