۶ آبان ۱۴۰۰، ۲۳:۱۳

استاندار خراسان شمالی:

شهردار بجنورد برنامه ۴ ساله ارائه دهد/ مدیریت شهری باید جهش یابد

شهردار بجنورد برنامه ۴ ساله ارائه دهد/ مدیریت شهری باید جهش یابد

بجنورد- استاندار خراسان شمالی ارائه برنامه ۴ ساله از سوی شهردار بجنورد را لازم دانست و گفت: نیازمند جهش در تمام حوزه‌های مدیریت شهری هستیم و این مهم را از شهردار جدید خواستاریم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی شجاعی پنج شنبه شب در آئین تکریم و معارفه شهرداری بجنورد که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: نیازمند جهش در تمام حوزه‌های مدیریت شهری هستیم و این مهم را از شهردار جدید خواستاریم.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: موضوعی که جریان خدمت رسانی را قطع می‌کند اختلاف اعضا در جهت آسیب رساندن به منافع مردم است.

وی بر ضرورت انسجام و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر تاکید کرد و افزود: شرط مردم وجود انسجام بین تمام اجزای حاکمیت است و این مهم نیز باید توسط اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد محقق شود.

شجاعی ملموس بودن کار شوراها برای مردم را حائز اهمیت دانست و گفت: تجربه تلخ عدم انسجام اعضای شورای شهر را در شهرهای مختلف شاهد بوده ایم لذا اعتبارات تنها یک ابزار است اما باید از تمام ظرفیت‌ها بهره برد.

استاندار خراسان شمالی افزایش بی دلیل نیروی انسانی را بلای جان شهرداری‌های کشور دانست و افزود: با افزایش بی جهت نیروی انسانی نمی‌توان منافع مردم را تأمین کرد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی ورود بخش خصوصی، به روز بودن علم در مدیریت شهری و ارائه برنامه چهار ساله را از اولویت‌های اصلی کار شهرداران عنوان کرد.

کد خبر 5338383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha