۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۱۴

هفته آینده؛

وضعیت بارش‌های کشور و عوارض برق در کمیسیون انرژی بررسی می‌شود

وضعیت بارش‌های کشور و عوارض برق در کمیسیون انرژی بررسی می‌شود

نمایندگان کمیسیون انرژی هفته آینده علاوه‌بر بررسی وضعیت بارش‌های کشور، موضوع عوارض برق را با حضور مسئولان مرتبط بررسی خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، دستور کار کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از تاریخ (یکشنبه ۹ آبان ماه) لغایت(سه شنبه ۱۱ آبان ماه) به شرح ذیل اعلام شد؛

نمایندگان کمیسیون انرژی روز یکشنبه از ساعت ۱۴ الی ۱۶ وضعیت بارش‌های کشور و پیش‌بینی تامین آب و نیز تولید برق از نیروگاه‌های برق آبی را با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور بررسی خواهند کرد.

همچنین روز سه‌شنبه از ساعت ۱۴ الی ۱۶ بررسی اجرای احکام بند "ج" تبصره (۶) (موضوع عوارض برق) و بند "ی" تبصره (۱۵) (موضوع سوخت صرفه‌جویی شده در نیروگاه‌های تجدیدپذیر) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور را با حضور معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه، معاون وزیر نیرو و مدیرعامل سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری برق ایران، نمایندگانی از دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌ها مجلس را در دستور کار دارند.

بنابراین گزارش "کمیته نفت و فرآورده‌های نفتی کمیسیون انرژی" نیز روز دوشنبه از ساعت ۱۴ الی ۱۶ موانع اجرای "قانون حمایت از توسعه صنایع پایین‌دستی نفت‌خام و میعانات گازی با استفاده از سرمایه‌گذاری مردمی" و آیین‌نامه اجرای آن را بررسی خواهند کرد.

کد خبر 5338703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کلانتری IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
      1 0
      نجومی بگیران مجلس که اطلاعات علمی در این خصوص ندارن .چی را میخوان بررسی کنن؟