۷ آبان ۱۴۰۰، ۲۱:۳۵

رئیس پلیس راهور کرمانشاه خبر داد؛

اعمال قانون ۲۷۵۸ خودرو به‌علت رفتارهای پرخطر در کرمانشاه

اعمال قانون ۲۷۵۸ خودرو به‌علت رفتارهای پرخطر در کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه از اعمال قانون ۲ هزار و ۷۵۸ خورو به علت رفتارهای ناهنجار و پرخطر در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فضل الله شیری اظهار کرد: متأسفانه شاهد هستیم برخی افراد در ساعات پایانی شب و ابتدایی بامداد که خیابان‌ها خلوت تر می‌شود دست به اقدامات خطرناکی می‌زنند.

وی افزود: حرکت با سرعت‌های سرسام‌آور و خطرناک و ویراژ دادن از جمله رفتارهای خطرناکی است که از برخی رانندگان در ساعات پایانی شب سر می‌زند که این موضوع تهدیدی برای دیگران نیز به حساب می‌آید.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه تصریح کرد: افراد زیادی بوده‌اند که با تصور اینکه خیابان خلوت است و توانایی کنترل خودرو را دارند دست به چنین رفتارهای خطرناکی شده‌اند، اما در نهایت به کام مرگ فرو رفته‌اند.

شیری بیان کرد: از این‌رو همکاران ما با این دسته از افراد و همچنین صاحبان خودروهای پلاک مخدوش یا فاقد پلاک برخوردهای لازم و قانونی را به عمل آورده و آنها را توقیف می‌کند.

وی به برخوردهای صورت گرفته با متخلفان حوادث رانندگی نیز اشاره کرد و گفت: در هفت ماه سپری شده از سال، ۳ هزار و ۲۴۶ دستگاه خودرو به‌خاطر حرکت مارپیچ و ۹ هزار و ۶۰ دستگاه خودرو نیز به‌خاطر پخش صدای ناهنجار اعمال قانون شده‌اند.

شیری تصریح کرد: در این مدت یک‌هزار و ۴۷۴ دستگاه خودرو نیز به‌خاطر لایی‌کشی و ۲ هزار و ۷۵۸ دستگاه نیز به‌خاطر دور دور کردن جریمه شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه ادامه داد: در هفت ماه سپری شده از سال، ۵۹۴ دستگاه خودرو و ۱۰۴ دستگاه موتورسیکلت به‌خاطر ناهنجاری‌های اجتماعی مانند حرکات مارپیچ، صدای ناهنجار، شیشه دودی و پرده‌کشی، مزاحمت برای نوامیس، نوشتار و اشعار، لایی‌کشی، دور دور و… توقیف و روانه پارکینگ شده‌اند.

وی به رانندگان توصیه کرد با توجه به فرا رسیدن فصل پاییز و آغاز بارش‌ها، با سرعت مطمئنه رانندگی و از شتاب و عجله پرهیز کنند تا شاهد حوادث و اتفاقات ناگوار نباشیم.

کد خبر 5338832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
      0 0
      چاره کار رانندگان پر خطر مصادره خودرو حبس با اعمال شاقه وحضور در کلاس تجربی رانندگان و دیدار با خانواده قربانیان حوادث رانندگی و با یک وعده غذا در روز و ابطال گواهینامه تا آخر عمر و هرگونه تصادف بدنی با مصدوم و عمل مشابه با راننده پر خطر و...