۱۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۳۶

فرمانده قرارگاه فرهنگی بقیه الله:

ضرورت توجه به اقدامات فرهنگی در کشور/ ایران در اوج قدرت است

ضرورت توجه به اقدامات فرهنگی در کشور/ ایران در اوج قدرت است

صومعه سرا- فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله با اشاره به لزوم توجه ویژه به اقدامات فرهنگی در کشور، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران با کمک مردم در اوج قدرت نظامی و امنیتی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرلشکر محمدعلی جعفری عصر سه‌شنبه در پنجمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم «محمد اتابه» در گلزار شهدای گوراب زرمیخ با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: پیروان راه شهدا نباید از تهدیدهای دشمنان بترسند چرا که امروزه شهدا بیشتر از زمان حیاتشان برای احیا و توسعه اسلام و امید دادن به جامعه و مردم نقش آفرینی می‌کنند.

وی با اشاره به تلاش ۴۰ ساله دشمنان نظام برای فاصله انداختن بین مردم و آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی، افزود: اثرات انقلاب اسلامی در لبنان، سوریه، عراق و یمن به خوبی مشاهده می‌شود و تحمل مردم در برابر مشکلات و جنگ‌های اقتصادی و فرهنگی و سیاسی عامل اصلی ایستادگی انقلاب اسلامی است.

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله (عج) ایستادگی و صبر و تحمل مردم را نشان از نقش‌آفرینی شهدا در جامعه دانست و ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی با کمک مردم در اوج قدرت نظامی و امنیتی است و باید برای حفظ این قدرت مردم همواره پای کار باشند.

سرلشکر جعفری همچنین بیان کرد: برای نخستین بار در طول عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، قوای سه گانه و دستگاه‌های مختلف کشور با هم هماهنگ و هم فکر هستند و معتقدم این نوع تفکر حاکم بر دستگاه‌های مختلف در هیچ مقطعی از تاریخ جمهوری اسلامی وجود نداشت.

وی پیروزی انقلاب و ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفع همه تهدیدها و تحریم‌ها را از دستاوردهای گام اول انقلاب برشمرد و افزود: باید در پیروی و حمایت از راه شهدا، ایستادگی و مقاومت را سرلوحه کار خود قرار داده و انجام اقدامات ایجابی و تأسیس در جمهوری اسلامی باید در گام دوم انقلاب در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه عدالت اجتماعی بزرگترین هدف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تاکید کرد: وضعیت فرهنگی جامعه امروز ما اسلامی نیست و باید با الگو ساختن جامعه اسلامی دیگر کشورها نیز حاکمیت اسلام و ایستادگی در برابر دشمنان با دستان خالی را از ما یاد بگیرند.

سرلشکر جعفری با اشاره به راه اندازی جنگ نرم دشمنان داخلی و خارجی در ایران اسلامی، افزود: مبارزه و جبهه جنگ نرم نیازمند تلاش شبانه روزی است و مردم با انجام اقدامات فرهنگی در محله و کوچه خود در این جهاد مشارکت داشته و نقش آفرین باشند چرا که اسلامی شدن جامعه، تحقق اهداف والای شهدا است.

کد خبر 5342442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha