۱۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۲۴

فرمانده سپاه گلستان تأکید کرد؛

جنگ نرم دشوارتر از جنگ سخت/ فضای مجازی مدیریت شود

جنگ نرم دشوارتر از جنگ سخت/ فضای مجازی مدیریت شود

گرگان- فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان این که جنگ نرم دشوارتر از جنگ سخت است، گفت: هیچکس نمی گوید فضای مجازی جمع شود اما روی نحوه مدیریت آن حرف داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ملک شاهکوهی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم سومین رویداد دیجیتال بسیج اظهارکرد: سال ها است نوع مواجهه دشمن با انقلاب اسلامی و آرمان های آن از جنگ سخت نظامی به عرصه نرم در فضای مجازی مبدل شده و به تعبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی استکبار با قلمش به جنگ ما آمده است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: اهمیت فضای مجازی به حدی بالا است که رهبر معظم انقلاب، صراحتاً فرمودند: «اگر مختار بودم رهبری انقلاب را انتخاب نکنم مسئولیت فضای مجازی کشور را برعهده می گرفتم».

وی بیان کرد: حضور ۸۰ نفر در قالب ۱۶ تیم طی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان نشان از استقبال خوب افسران جوان جنگ نرم دارد و ما باید از ظرفیت این جوانان حداکثر استفاده را داشته باشیم.

ملک شاهکوهی اضافه کرد: هیچکس قائل به این نیست فضای مجازی را جمع کنیم، حرف این است که این فضا را مدیریت کنیم، بتوانیم آن را کنترل کنیم تا آسیب های آن گریبان جامعه را نگیرد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: باید با محتوای با کیفیت انقلابی برای مسائل و دغدغه های مردم راهکار ارائه دهیم.

کد خبر 5342739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha