۱۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۳۶

مسئول روابط عمومی مرکز توسعه سلامت کیش:

تزریق دُز سوم واکسن کرونا در کیش آغاز شد

تزریق دُز سوم واکسن کرونا در کیش آغاز شد

کیش - مسئول روابط عمومی مرکز توسعه سلامت کیش گفت: تزریق دُز سوم واکسن کرونا بین افراد بالای ۶۰ سال در جزیره کیش آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، لیدا تفتی اظهار کرد: بنا بر دستورالعمل جدید وزارت بهداشت، تزریق دُز سوم واکسن کرونا برای افراد بالای ۶۰ سال که چهار ماه از نوبت دوم واکسن آن‌ها گذشته امکان پذیر است.

وی با اشاره به تزریق ۶۵ دُز واکسن نوبت سوم به افراد بالای ۶۰ در کیش، اضافه کرد: این افراد می‌توانند از امروز در ساعات ۸ تا ۱۲ و ۱۸ تا ۲۰ به همراه کارت شناسایی و کارت واکسن خود به تالار شهر مراجعه کنند.

مسئول روابط عمومی مرکز توسعه سلامت کیش با بیان اینکه روز گذشته نیز ۸۱۷ دُز واکسن به ساکنان جزیره تزریق شده است ابراز داشت: آمار تجمیعی واکسیناسیون کرونا در کیش به ۹۰ هزار و ۳۲۵ دُز واکسن رسید.

تفتی گفت: این تعداد واکسن تزریق شده شامل ۵۳ هزار و ۱۴۲ دُز واکسن در نوبت اول و ۳۷ هزار و ۱۱۸ دُز واکسن در نوبت دوم است.

مسئول روابط عمومی مرکز توسعه سلامت کیش بیان کرد: از ابتدای شیوع پاندمی کرونا تا کنون در این جزیره هشت هزار و ۴۰۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا (کووید ۱۹ و نوع جهش یافته انگلیسی) شناسایی شده است که حدود ۱۰ نفرآنان در روز گذشته تایید شد و اکنون پنج بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان کیش بستری هستند.

کد خبر 5342761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha