۱۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۴۵

معاون اول قوه قضائیه:

بستر هوشمندسازی قوه قضائیه به صورت کامل ایجاد شده است

بستر هوشمندسازی قوه قضائیه به صورت کامل ایجاد شده است

اصفهان – معاون اول قوه قضائیه گفت: زمینه‌های هوشمندسازی قوه قضائیه فراهم شده است و باید در این زمینه تسریع بخشی شود چرا که به رسیدگی به پرونده‌ها تأثیر بسزایی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مصدق پیش از ظهر پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه تقارن تشکیل این جلسه را با ۱۳ آبان که سه رویداد مهم تاریخی اتفاق افتاده است، به فال نیک می‌گیریم، اظهار داشت: هر چند در برگزاری این مراسم غفلت اتفاق افتاده است اما آن را به فال نیک می‌گیریم.

وی با بیان اینکه استکبار ستیزی در دادگستری به معنای احقاق حق و رساندن حق به حق دار است، افزود: امروز مبارزه با فساد را در دستور کار خود قرار داده‌ایم و باید به سمت ساختن قوه قضائیه هوشمند برویم.

معاون اول قوه قضائیه تصریح کرد: زمینه‌های هوشمندسازی قوه قضائیه فراهم شده است و باید در این زمینه تسریع بخشی شود چرا که به رسیدگی به پرونده‌ها تأثیر بسزایی دارد.

زمینه اجرای عدالت در همه زمینه‌ها فراهم شده است

وی ادامه داد: زمینه اجرای عدالت در همه زمینه‌ها فراهم شده و همه مسئولان و مردم باید نسبت به اجرای دقیق و سریع آن مطالبه داشته باشند.

حجت الاسلام مصدق ادامه داد: کارگزار نظام باید خود را خادم مردم بداند و خدمت مردم را نعمتی الهی بداند و از این رو همه توان خود را برای بهتر انجام داده وظیفه‌اش به کار گیرد.

وی تاکید کرد: برآورده کردن نیازهای مردم نعمتی بزرگ است که هرگز نباید از آن خسته شد.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه محمدرضا حبیبی، رئیس کل سابق دادگستری استان اصفهان ۳۷ سال عمر خود را برای خدمت به مردم طی کرده و از این پس به عنوان قاضی عالی در دیوان عالی کشور فعالیت خود را ادامه خواهد داد، اضافه کرد: حجت الاسلام اسدالله جعفری نیز از این پس به عنوان رئیس کل دادگستری استان اصفهان فعالیت داشت و مهمترین انتظار ما از این مقام مسئول این است که برنامه اجرایی را مطابق با فرمایشات رهبر معظم انقلاب تدوین کند و هر چه زودتر آن را اجرایی کند.

کد خبر 5343700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha