۱۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۵۹

به همت انتشارات انقلاب اسلامی؛

نسخه جدید «اجوبة الإستفتائات» رهبر معظم انقلاب منتشر شد

نسخه جدید «اجوبة الإستفتائات» رهبر معظم انقلاب منتشر شد

ویرایش جدید کتاب پاسخ به پرسش‌های شرعی مطابق با فتاوای مرجع عالی‌قدر حضرت آیت الله خامنه‌ای‌ (مدّظلّه‌العالی) به همت انتشارات انقلاب اسلامی منتشر و روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ویرایش جدید کتاب پاسخ به پرسش‌های شرعی مطابق با فتاوای مرجع عالی‌قدر حضرت آیت الله سیدعلی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) به همت انتشارات انقلاب اسلامی منتشر و روانه بازار نشر شد.

کتاب «اجوبة الإستفتائات» مشتمل بر پرسش و پاسخ‌های شرعی است که بر اساس فتاوای فقهی حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) تنظیم و تدوین گردیده است.

این کتاب حاوی ۲۱۱۸ استفتاء است که در ابواب فقهی گوناگونی از جمله: تقلید، طهارت، نماز، روزه، خمس، معاملات، موسیقی، وقف و بسیاری از موضوعات روز و مبتلابه دیگر تنظیم گردیده است.

از جهت گستردگی و تنوّع مسائل شرعی در موضوعات مختلف می‌توان این اثر را کامل‌ترین کتاب فقهی معظّم له در موضوع بیان احکام و مسائل شرعی برشمرد.

چاپ ۱۳ ام این کتاب علاوه بر بروزرسانی فتاوا و اعمال برخی اصلاحات محتوایی، با قطع، طرح جلد و صفحه آرایی جدید به زیور طبع آراسته گردیده است.

کتاب حاضر، در ۶۴۷ صفحه و با شمارگان ۵ هزار جلد در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

مقلدان معظم له می‌توانند ویرایش جدید کتاب «اجوبة الاستفتائات» را از کتابفروشی‌های سراسر کشور و همچنین از پایگاه اینترنتی انتشارات انقلاب اسلامی به آدرس www.book.khamenei.ir تهیه نمایند.

کد خبر 5348461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عبدالله IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
      0 0
      سلام علیکم دستتون درد نکنه انشاء الله عاملان به احکام موفق به انجام دستورات الهی طبق احکام وارده بشوند