۱۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۳۳

گزارش مهر؛

بیست و چهارمین انتخابات شورای دانش‌آموزی در بیله‌سوار برگزار شد

بیست و چهارمین انتخابات شورای دانش‌آموزی در بیله‌سوار برگزار شد

بیله سوارـ رئیس تبلیغات اسلامی بیله‌سوار گفت: بیست و چهارمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی با شعار «شورای دانش آموزی طلایه‌دار گام دوم انقلاب اسلامی» در دبیرستان ۱۷ شهریور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد جواد قربانی عصر چهارشنبه در مراسم انتخابات دانش آموزی در شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: انتخابات شوراهای دانش آموزی زمینه ساز حضور و مشارکت فعال دانش آموزان در سرنوشت سیاسی و اجتماعی کشور است.

وی گفت: دانش آموزان با شرکت در انتخابات دانش آموزی می‌توانند در پیشبرد اهداف، برنامه‌های آموزشی و پرورشی و هم چنین حل مسائل، مشکلات مدارس و مدیریت آموزش و پرورش نقش آفرینی کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی بیله سوار ضمن تاکید بر نقش دانش‌آموزان در موفقیت و آینده‌سازی کشور تصریح کرد: دانش آموزان با حضور گستره خود در انتخابات دانش آموزی، اصلح و شایسته‌ترین نمایندگان و نامزدهای شورای دانش آموزی را انتخاب کنند.

احد ندائی، معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان بیله سوار نیز در ادامه این مراسم به اهمیت انتخابات شوراهای دانش آموزی اشاره و دانش آموزان را به شرکت در انتخابات شوراهای دانش آموزی ترغیب کرد.

وی همچنین به مواردی در راستای تحقق بندهای مرتبط با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبتنی بر مشارکت و همکاری، توجه بیشتر به روابط انسانی، اصل دانش‌آموز محوری و مشارکت مؤثر و علمی دانش آموزان در تصمیم سازی و اجرای مطلوب برنامه‌های آموزشی و پرورشی، آئین نامه اجرایی مدارس، و شیوه نامه اجرایی شوراهای دانش آموزی و بهره‌مندی از توانمندی و تقویت مسؤولیت پذیری آنان اشاره و تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از قرائت پیام وزیر آموزش و پرورش در ارتباط با انتخابات شوراهای دانش آموزی با رعایت قوانین و مقررات رأی‌گیری انجام شد.

کد خبر 5348766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha