۲۰ آبان ۱۴۰۰، ۸:۴۲

وزیر کشور:

مازندران قطب مهم توسعه کشور به شمار می رود

 مازندران قطب مهم توسعه کشور به شمار می رود

ساری- وزیر کشور از مازندران به عنوان استان مهم و استراتژیک یاد کرد و گفت: این استان قطب مهم توسعه کشور به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی صبح پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مازندران استان بسیار مهم و استراتژیک و پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های کم نظیر به شمار می‌رود، گفت: این استان قطب مهم توسعه کشور به شمار می‌رود.

وی افزود: انشالله در دوره جدید در کنار زحمت گذشتگان بتوانیم خدمت کوچکی به مردم استان بزرگ و شهید پرور که حماسه‌های زیادی آفریدند، داشته باشیم.

وی با اشاره به حضور در گلزار شهدا از نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها به عنوان پرچمدار استان‌ها بیان کرد و گفت: امیدواریم کارهای جدیدی در استان صورت گیرد.

به گزارش مهر، تا ساعتی دیگر محمود حسینی پور به عنوان استاندار جدید مازندران معرفی می‌شود، سید محمود حسینی‌پور روز یکشنبه ۱۶ آبان در جلسه هیئت دولت به ریاست آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به عنوان استاندار مازندران در دولت سیزدهم معرفی شد.

حسینی‌پور متولد ۱۳۴۷ و اصالتاً اهل بلده شهرستان نور است. وی با مدرک کارشناسی علوم سیاسی و کارشناسی ارشد حقوق عمومی در مسئولیت‌های مختلف ملی مانند ریاست مرکز پیگیری‌های ویژه دادستانی کل کشور، دستیار ویژه و دبیر شورای راهبردی سازمان بازرسی کل کشور، رئیس هیأت تخلفات اداری دیوان محاسبات کشور و دبیری شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی کشور حضور داشت.

استاندار جدید مازندران یک روز پس از انتصاب، احمد ثلاثی را به عنوان رابط هماهنگ کننده امور تا زمان برگزاری مراسم معارفه خود به استانداری مازندران معرفی کرده بود.

احمد حسین‌زادگان که امروز در مراسم معارفه حسینی‌پور کرسی استانداری مازندران را به او تحویل می‌دهد از هفتم آبان ۱۳۹۷ پس از انتصاب محمد اسلامی استاندار اسبق مازندران به عنوان سرپرست وزارت راه و شهرسازی سرپرستی این استانداری را تحویل گرفت و یک ماه بعد یعنی از هفتم آذر ۱۳۹۷ رسماً به عنوان استاندار مازندران معرفی شد و بیش از ۳۵ ماه در این مسئولیت خدمت کرد.

کد خبر 5349047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha