۲۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۴۰

کارشناس هواشناسی خبر داد؛

وقوع رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش تند باد در استان بوشهر

وقوع رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش تند باد در استان بوشهر

بوشهر- کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از وقوع رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش تند باد در سطح استان طی امروز خبر داد.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی امروز در برخی ساعات وقوع رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش تند باد لحظه‌ای به‌ویژه در قسمت‌های شمالی و مرکزی استان پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: از فردا تا اواسط روز یکشنبه به سبب وزش بادهای شمال غربی، دریا بویژه در سواحل مرکزی و جنوبی تا حدودی مواج خواهد شد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان نیمه ابری همراه با وزش باد گاهی گردوخاک، در برخی از نقاط غالباً مناطق شمالی و مرکزی رگبار باران و رعدوبرق و احتمال ریزش تگرگ، فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت و در قسمت‌های شمالی و مرکزی استان ۱۶ تا ۴۴ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی بیان کرد: جهت وزش باد از امشب به تدریج شمال غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر، در سواحل شمالی و مرکزی ۹۰ تا ۱۵۰ فراساحل گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر و از اواخر شب در همه مناطق ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 5349643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha