۲۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۰۹

معاون تبلیغات اسلامی بوشهر:

بانک اطلاعاتی مساجد استان بوشهر تدوین شد/ آمایش شبکه امامان جماعت

بانک اطلاعاتی مساجد استان بوشهر تدوین شد/ آمایش شبکه امامان جماعت

بوشهر- معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از آمایش شبکه امامان جماعت مساجد استان خبر داد و گفت: بانک اطلاعاتی مساجد استان بوشهر تدوین شد.

حجت‌الاسلام محمد قادری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، تلاش ویژه‌ای را در راستای خدمت‌رسانی فرهنگی و اجتماعی داشته‌ایم و برنامه‌هایم تنوعی در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: از مهمترین برنامه‌ها در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در استان بوشهر می‌توان به آمایش شبکه امامان جماعت مساجد استان بوشهر و تهیه بانک اطلاعاتی هزار و ۴۲۵ مسجد تشیع و تسنن استان اشاره کرد.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر خاطرنشان کرد: از دیگر گام‌های مهرواره اوج می‌توان به کارگاه‌های فرایند حل مسئله و تدوین شناسنامه جامع فرهنگی اجتماعی محلات، روستا و شهرستان اشاره کرد.

وی بیان کرد: استان بوشهر با پژوهش و تدوین برنامه‌های متناسب با اقتضائات زیست‌بوم خود برداشته و با برنامه‌ریزی در کلیدی‌ترین عملیات اجتماع، شبکه امامت استان، توجیه و تدوین ۵۵۰ مسئله فرهنگی اجتماعی صورت می‌پذیرد.

قادری با اشاره به حرکت سازمان تبلیغات اسلامی در دوره تحول به سمت نهضت انقلاب اسلامی افزود: این حرکت گامی فراتر از جبهه‌سازی و کلید تولید تمدنی با مختصات و کلیدواژه‌های انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: باید با اهتمام و عزم جزم تمام فعالیت‌های خود را جهاد و عبادت بدانیم و از هیچ گونه تلاشی در حمایت از هسته‌های کنش‌گر و بسط معارف ناب انقلاب اسلامی مضایقه نکنیم.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: ثمره همین تلاش‌ها و مجاهدت‌ها است که استان بوشهر در عملیات فرهنگی تبلیغی محرم و صفر ۱۴۰۰ از برترین استان‌ها شناخته شده و مورد تقدیر قرار گرفته است.

کد خبر 5350073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha