۲۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۴۷

نتایج کمانداران ایران در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا

نتایج کمانداران ایران در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا

نتایج کمانداران ایران در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا مشخص شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا در بنگلادش از صبح امروز آغاز شد و جایگاه کمانداران کشورمان در مرحله مقدماتی مسابقات کامپوند بانوان و ریکرو مردان مشخص شد.

گیسا بایبوردی در مرحله مقدماتی ماده کامپوند با امتیاز ۶۹۷ در رده هشتم قرار گرفت. وی پس از استراحت در دور نخست حذفی، در دور دوم به مصاف کمانداری از قزاقستان می‌رود.

راحله فارسی در مرحله مقدماتی ماده کامپوند با امتیاز ۶۸۸ در رده یازدهم قرار گرفت. وی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از قزاقستان می‌رود.

کوثر خشنودی‌کیا در مرحله مقدماتی ماده کامپوند با امتیاز ۶۶۴ در رده هفدهم قرار گرفت. وی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ویتنام می‌رود.

محمدحسین گلشنی در مرحله مقدماتی ماده ریکرو با امتیاز ۶۲۵ در رده بیستم قرار گرفت. وی پس از استراحت در دور نخست حذفی، در دور دوم به مصاف کمانداری از ازبکستان می‌رود.

ارشک فاضل در مرحله مقدماتی ماده ریکرو با امتیاز ۶۳۴ در رده نوزدهم قرار گرفت. وی پس از استراحت در دور نخست حذفی، در دور دوم به مصاف کمانداری از قزاقستان می‌رود.

رضا شبانی در مرحله مقدماتی ماده ریکرو با امتیاز ۶۴۵ در رده هفدهم قرار گرفت. وی پس از استراحت در دور نخست حذفی، در دور دوم به مصاف کمانداری از قزاقستان می‌رود.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب رضا شبانی، ارشک فاضل، محمدحسین گلشنی با امتیاز ۱۹۰۴ در رده پنجم ایستاد. تیم ایران پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف تیم قزاقستان می‌رود.

تیم ریکرو میکس ایران با ترکیب رضا شبانی و مهتا عبداللهی با امتیاز ۱۲۷۹ در رده ششم قرار گرفت. تیم ایران در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم بنگلادش می‌رود.

تیم کامپوند بانوان ایران با ترکیب گیسا بایبوردی، راحله فارسی و کوثر خشنودی‌کیا با امتیاز ۲۰۴۹ در رده سوم ایستاد. تیم ایران در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم بنگلادش می‌رود.

تیم کامپوند میکس ایران با ترکیب گیسا بایبوردی و امیر کاظم‌پور با امتیاز ۱۳۹۷ در رده چهارم قرار گرفت. تیم ایران در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم بنگلادش می‌رود.

کد خبر 5351584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha