۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۲۷

فرمانده سپاه دشتی:

۱۵۰ ویژه‌برنامه هفته بسیج در شهرستان دشتی برگزار می شود

۱۵۰ ویژه‌برنامه هفته بسیج در شهرستان دشتی برگزار می شود

بوشهر- فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت: در هفته بسیج ۱۵۰ برنامه در نقاط مختلف شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمد رضا زارعی تبار ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دشتی با تبریک پیشاپیش هفته بسیج اظهار داشت: بسیج در همه عرصه‌ها به خوبی ایفای نقش کرده و امروز بسیج محدود به مرزهای ایران نیست و هر جا فریاد مظلوم خواهی در جهان بلند شد با تفکر بسیجی در مقابل استکبار ایستاده‌اند و با الگو گیری از بسیج مردم به جوش و خروش آمدند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی افزود: دشمنان همواره علیه نظام هجمه‌های مختلف وارد کردند ولی بسیج همواره در دفاع از انقلاب ایستادگی کرده است.

زارعی تبار با بیان اینکه امروز بسیج به بلوغ کامل رسیده و در همه صحنه‌ها حاضر است، گفت: بسیج در گام دوم انقلاب با ساماندهی جوانان انقلابی تلاش دارد منویات مقام معظم رهبری را اجرایی کند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزد.

وی به شعار هفته بسیج اشاره کرد و یادآور شد: در هفته بسیج ۱۵۰ برنامه در نقاط مختلف شهرستان برگزار می‌شود که این برنامه‌ها از ۲۹ آذر ماه شروع و تا ۵ آذر ادامه خواهد داشت.

زارعی تبار اضافه کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا، غبار رویی گلزار شهدا، نواختن زنگ، برگزاری یادواره شهدا، اجرای مسابقات فرهنگی و هنری، رزمایش اقتدار بسیجیان، حضور بسیجیان در نماز جمعه، برگزاری میز خدمت و نشست‌های روشنگری از جمله این برنامه‌ها است.

کد خبر 5352549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha