۲۶ آبان ۱۴۰۰، ۲۰:۳۵

درخشش خبرگزاری مهر خوزستان با چهار مقام در جشنواره شهد رسانه

درخشش خبرگزاری مهر خوزستان با چهار مقام در جشنواره شهد رسانه

اهواز - خبرگزاری مهر خوزستان با کسب چهار مقام در جشنواره شهد رسانه خوش درخشید.

به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره شهد رسانه به میزبانی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان در حوزه تخصصی نیشکر و بخش‌های کرونا و شهید سلیمانی برگزار شد.

بر اساس اعلام نظر هیئت داروان در بخش سردار سلیمانی کوثر کریمی با اثر «سین مثل سردار سلیمانی / سلیمانی های جوان ادامه دهنده مکتب هستند» مقام اول، علی نواصر با اثر «رازهای محبوبیت سردار سلیمانی در خوزستان / با مردم از جنگ تا سیل» مقام دوم، حدیث کریمی با اثر «دوربین ها و قلم ها در مقابل ازدحام جمعیت سر خمیده شد» مقام سوم را کسب کردند.

در بخش کرونا مقام اول جشنواره به زهرا رضاپور با اثر «کودکان کار فراموش شدگان بی دفاع در مقابل کرونا»، مقام دوم جشنواره به کوثر کریمی با اثر «کرونای اهواز به بی آبی آراسته شد / تب تشنگی در عین دو» و مقام سوم جشنواره به مرتضی آژند با اثر «از مرگ برگشته» رسید.

در بخش تیتر جشنواره مقام اول را ملیحه گریزی نسب با اثر «نیشکر بکارید، کاغذ برداشت کنید / وقتی تفاله های نیشکر پیش مرگ درختان می شوند»، پدارم طاهری با اثر «پایان کابوس غول های آهنین پس از ۱۳ سال» و مرتضی آژند با اثر «شکرتر از نفت!» کسب کردند.

در بخش گزارش نیز به ترتیب کوثر کریمی با اثر «مثلث دودزا در کلان شهر میلیونی / عوامل اصلی آلودگی اهواز چیست؟» مقام اول، ملیحه گریزی نسب با اثر «از دست نیشکرهای بلندقامت شکر نمی ریزد / نی ها در عطش آب می سوزند» مقام دوم و شهرزاد امیری با اثر «نواختن نغمه های زندگی در سرزمین نیستان / کام شیرینی زندگی در کرانه تالاب ها» مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش یادداشت نیز به ترتیب سمیه غافلی با اثر «شکوفایی اقتصاد روستاها با بالفعل ساختن گردشگری نیشکر»، مرتضی آژند با اثر «شکرتر از نفت!» و احسان سپهوند با اثر «صنعت نیشکر و الزامات توسعه پایدار» مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش خبر مقام اول به شایان حاجی نجف با اثر «مقایسه نیشکر دهخدا با هفت تپه اصلاً درست نیست» رسید؛ محمدرضا بنوره با اثر «رباط جوشکار در شرکت توسعه نیشکر خوزستان ساخته شد» مقام دوم و دلال شهبازی با اثر «خط تولید آغشته سازی کاغذ ام دی اف در خوزستان راه اندازی شد» مقام سوم را کسب کردند.

علی نواصر و کوثر کریمی خبرنگاران خبرگزاری مهر هستند که در مجموع چهار مقام این جشنواره را کسب کردند.

کد خبر 5354594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یعقوب IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
      1 0
      ایول ب سرکار خانوم کوثر کریمی