۲۶ آبان ۱۴۰۰، ۲۱:۰۸

آیین معارفه سرپرست جدید دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد

آیین معارفه سرپرست جدید دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد

کرمانشاه- با حضور جمعی از مسئولان استان کرمانشاه آیین تکریم و معارفه رئیس جدید دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان استان کرمانشاه آیین تکریم و معارفه رئیس جدید دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد.

علیرضا دودمان تیپی در آیین معارفه سرپرست جدید دانشگاه صنعتی کرمانشاه اظهار کرد: راه پرفراز و نشیبی برای توسعه و ارتقا جایگاه دانشگاه صنعتی کرمانشاه طی شده و امیدواریم با همکاری همکاران به ارتقا هرچه بیشتر جایگاه علمی دانشگاه صنعتی کمک کنیم.

وی افزود: نیروهای مسلح کشور امروز به بالاترین میزان آمادگی خود رسیده اند و با ابرقدرت ها با اقتدار برخورد می کنند و در زمینه علم و دانش نیز باید به بالاترین اقتدار دست پیدا کنیم.

سرپرست دانشگاه صنعتی کرمانشاه تصریح کرد: دانشگاه محل تحصیل و پیشرفت آینده سازان کشور است و باید به آنها بها داده شود تا در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشند.

دودمان تیپی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید دارد که نباید اجازه داد زبان فارسی فراموش شود و تکیه به زبان های بیگانه مانند انگلیسی اشتباه است.

وی تاکید کرد: نباید به علت وجود مشکلات معیشتی اشتغالزایی و صنعت را رها کنیم زیرا امروز دشمن در تلاش است تا امید را بین جوانان از بین ببرد.

سرپرست دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: دشمن سعی دارد از طریق فضای مجازی و شبکه های ماهواره جوانان و نوجوانان ما را کنترل کنند و فرهنگ اصیل ایرانی را از یادها از بین ببرد و در گام دوم انقلاب مسئولیت داریم اجازه ندهیم فرهنگ خارجی بر فرهنگ غنی ایرانی غلبه کند.

دودمان تیپی اضافه کرد: مسیر پیشرو دشوار است و کارهای بر زمین مانده با وجود تلاش‌ها و کارهای انجام گرفته توسط مدیران بسیار است.

کد خبر 5354611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha