۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۲۶

توسط انتشارات امیرکبیر:

رمان جادوی شوبست بزرگ منتشر شد

رمان جادوی شوبست بزرگ منتشر شد

کتاب «جادوی شوبست بزرگ» نوشتۀ سیمین پناهی‌فرد، توسط انتشارات امیر کبیر به چاپ رسیده و روانه بازار شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «جادوی شوبست بزرگ» نوشتۀ سیمین پناهی‌فرد، عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی توسط انتشارات امیرکبیر به چاپ رسیده و روانه بازار شده است.

ماجرای رمان جادوی شوبست بزرگ که اثری فانتزی است، حول محور همدلی، تغییر و جستجو برای رسیدن به آرزوها می‌چرخد. هر انسانی در زندگی ممکن است آرزویی بزرگ و دست نیافتنی داشته باشد که تصور کند فقط در رویاهایش می تواند به آن دست یابد؛ اما شاید پس از رسیدن به آن آرزو، شرایط جدیدی را تجربه کند که ببیند همه چیز آن‌گونه که فکر می‌کرده، نیست. قهرمانان رمان جادوی شوبست بزرگ که به طور سمبلیک یک خرگوش به نام دم پنبه‌ای و یک الاغ هستند، دو دوست قدیمی‌اند که هرکدام مشکلاتی در زندگی دارند و دیگر قادر به تحمل شرایط آزاردهنده‌ای که در آن گیر افتاده‌اند، نیستند؛ به همین دلیل تصمیم می‌گیرند خود را از وضعیت دشوارشان نجات دهند. بنابراین سفر عجیبی را آغاز می‌کنند و برای رسیدن به آرزوهایشان به سراغ شوبست بزرگ، عجیب‌ترین جغد دنیا که قابلیت های شگفت انگیزی دارد، می‌روند تا او با قدرت جادویی‌اش آنچه را که در جستجویش هستند، به آنها بدهد؛ اما در این راه اتفاقات غیرمنتظره‌ای می‌افتد که سرنوشت‌شان را به کلی تغییر می‌دهد و آن‌ها مجبور می‌شوند دست به ماجراجویی خطرناکی بزنند تا به زندگی عادی خویش بازگردند. آنها در طی مسیر برای رسیدن به آرزوها، موانع بسیاری را پشت سر می گذارند که ارزش دوستی عمیق و همدلی و مهربانی‌شان بیش از پیش نمایان می شود.

کتاب «جادوی شوبست بزرگ» در ۹۶ صفحه با تیراژ هزار نسخه و تصاویر تمام رنگی، در قطع پالتویی با قیمت ۸۵ هزار تومان توسط انتشارات امیر کبیر منتشر شده است.

کد خبر 5356957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha