۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۱۰

وزیر علوم:

با ایجاد معاونت فناوری و نوآوری در وزارت علوم موافقت شد

با ایجاد معاونت فناوری و نوآوری در وزارت علوم موافقت شد

وزیر علوم از موافقت سازمان اداری و استخدامی کشور با ایجاد معاونت فناوری و نوآوری در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در چارت سازمانی جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، محمد علی زلفی‌گل اظهار داشت: با پیشنهاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و پیگیری‌های مکرر این وزارتخانه، سازمان امور اداری و استخدامی کشور در نامه‌ای ضمن موافقت با ایجاد معاونت فناوری و نوآوری، نمودار چارت سازمانی جدید پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را برای اجرا ابلاغ کرد.

وی افزود: بر این اساس، برای نخستین بار در تاریخ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، «معاونت فناوری و نوآوری» به صورت رسمی و تشکیلاتی تشکیل می‌شود.

وزیر علوم اظهار داشت: ایجاد معاونت فناوری در وزارت علوم، یکی از برنامه‌های مهم و اولویت‌دار اینجانب به مجلس شورای اسلامی بود که خوشبختانه در این مدت سه ماهه از استقرار دولت جدید، با جدیت پیگیری و امروز محقق شد.

وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این معاونت در برنامه چهارم و پنجم توسعه کشور نیز در دستور کار بوده و بر آن تاکید شده است.

زلفی‌گل گفت: خوشبختانه این معاونت «فناوری و نوآوری» با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تعامل، تکامل و هم افزایی ویژه ای خواهند داشت. معاونت فناوری و نوآوری وزارت عتف با هدایت شایسته مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری موجب افزایش و زایش شرکت‌های دانش بنیان خواهد شد. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم شرکت‌های دانش بنیان را در راستای تجاری سازی محصولات خویش حمایت خواهند کرد.

کد خبر 5358698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسن IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      0 0
      سلام این رتبه بندی فرهنگیان رو چرا اجرا نمیکنن ؟؟؟!!!
    • ناشناس US ۰۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      0 0
      وقتی فناوری و نو آوری هیچ ارزشی در آیین نامه ارتقا نداره تشکیل چنین معاونتی هم آفتابه خرج لحیمه.
    • م IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      0 0
      هدف اینکار احتمالا قراردادن بند فناوری در آیین نامه ارتقا و سخت کردن قوانین برای اساتید جوان هست. در صورتی که خود آقایان با راحتترین قوانین استاد تمام شدن