۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۱۱

همزمان با سراسر کشور؛

مسابقات قرآنی «مدهامتان» در خراسان شمالی برگزار می‌شود

مسابقات قرآنی «مدهامتان» در خراسان شمالی برگزار می‌شود

بجنورد- مدیر کانون های فرهنگی مساجد خراسان شمالی از برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در استان خبر داد.

هاشم شیرازیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه فعالان فرهنگی کانون‌های مساجد خراسان شمالی، اظهار کرد: این مسابقات از مهمترین برنامه‌های طراحی شده در رواق نور ِسامانه بچه‌های مسجد است.

مدیر کانون‌های فرهنگی مساجد خراسان شمالی با بیان اینکه پانزدهمین دوره این مسابقات با بهره مندی از نقطه نظرات ارزشمند فعالان قرآنی در سراسر ایران اسلامی طرح ریزی شده، گفت: این مسابقات در سه رده در گروه‌های سنی زیر ۷ سال، ۷ تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود از جمله ویژگی‌های این دوره از مسابقات می‌توان به اضافه شدن بخش استعدادیابی ویژه کودکان زیر ۷ سال و نوجوانان و همچنین ایجاد پیوند میان جلسات سنتی قرآن کریم مساجد و مسابقات قرآنی مدهامّتان اشاره کرد.

شیرازیان به رشته‌های مورد نظر در رقابت‌های این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جز ۳۰، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی رشته‌های این مسابقه است.

وی مهلت شرکت در این دوره را ۳۰ آذر سال جاری اعلام کرد و گفت: علاقمندان برای حضور در این دوره تا مهلت تعیین شده، می‌توانند به سامانه بچه‌های مسجد به https://bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

کد خبر 5359262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha