۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۲۹

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان:

تقویت آکادمی فوتبال شهرداری همدان در دستور کار است

تقویت آکادمی فوتبال شهرداری همدان در دستور کار است

همدان- معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: با برنامه‌ریزی و سیاستگذاری جدید تقویت آکادمی فوتبال شهرداری همدان را در دستور کار داریم.

علی پناهی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سیاستگذاری جدید سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در بحث آکادمی فوتبال اظهار داشت: امروز در فوتبال روز دنیا تمام باشگاه‌های معتبر در جهان بر روی آکادمی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری کرده‌اند.
وی افزود: باشگاه‌های به نام دنیا نظیر بارسلونا، رئال مادرید اسپانیا، آژاکس هلند و بسیاری دیگر از بزرگان فوتبال دنیا با توجه به آکادمی توانستند قدم‌های بزرگ و مثبتی بردارند.
معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه فوتبال در کشور ما باید به سمت آکادمیک شدن حرکت کند، گفت: استعدادهای فوتبالی ما دیر کشف می‌شوند مربی ما وقتی به یک بازیکن ۲۵ ساله بازی می‌دهد تصور جوانگرایی دارد در حالی که در دنیا بازیکن ۱۶ ساله و ۱۷ ساله در تیم بزرگسالان بازی می‌کند.
پناهی‌زاده خاطرنشان کرد: علت این موضوع این است که آموزش ما در مدارس فوتبال دیر آغاز شده و باشگاه‌ها آکادمی فعال ندارند.
وی با اشاره به سیاست جدید سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان بیان کرد: همواره تیم‌های پایه شهرداری همدان در استان و کشور مطرح بوده‌اند.
معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: با توجه به حضور تیم بزرگسالان فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور توقع از ما بالاتر رفته و باید با تقویت آکادمی به دنبال پشتوانه‌سازی باشیم.
پناهی‌زاده با اشاره به تغییر در مدیریت آکادمی فوتبال شهرداری همدان گفت: نادر کرمی از مربیان با دانش و کارکشته فوتبال استان همدان که سال‌ها در زمینه فوتبال در سطح آکادمی کار کرده به عنوان مدیر جدید آکادمی فوتبال شهرداری همدان انتخاب شد.
وی افزود: امسال تلاش کردیم در بحث آکادمی بهترین امکانات را فراهم کنیم و دقیقاً از همان البسه و امکاناتی که برای تیم بزرگسالان در لیگ دسته اول فوتبال کشور استفاده کردیم همان‌ها را نیز در اختیار آکادمی قرار داده‌ایم.
کد خبر 5359413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha