۳ آذر ۱۴۰۰، ۸:۴۸

رئیس صمت استان بوشهر:

بنگاه‌های اقتصادی استان بوشهر برای دریافت تسهیلات اقدام کنند

بنگاه‌های اقتصادی استان بوشهر برای دریافت تسهیلات اقدام کنند

بوشهر- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: بنگاه‌های اقتصادی استان بوشهر برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین حسینی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور رفع مشکلات و تأمین نیازهای فعالان اقتصادی در استان بوشهر تلاش‌ها و پیگیری‌های بسیار زیادی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: بنگاه‌های تولیدی استان بوشهر برای بهره مندی از تسهیلات سرمایه در گردش و سرمایه ثابت می‌توانند برای دریافت این خدمات در سامانه نام نویسی کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: اولویت اصلی برای پرداخت تسهیلات و تأمین مالی برنامه‌های مرتبط به تکمیل ظرفیت‌های خالی واحدهای تولیدی محصولات منتخب، فعال سازی واحدهای راکد، تکمیل طرح‌های نیمه تمام، پیشران و گلوگاهی، نهضت ساخت داخل (جایگزینی واردات)، توسعه مناطق محروم و کمتر برخوردار و اصناف تولیدی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ادامه داد: میزان منابع در اختیار هر استان بر اساس سهم (درصد) استان از کل منابع ایجادی می‌باشد و با توجه به روند جذب در استان‌ها، قابل تغییر خواهد بود.

وی بیان کرد: ۷۰ درصد از منابع ایجاد شده برای بخش سرمایه در گردش و ۳۰ درصد از منابع نیز برای بخش سرمایه ثابت با نرخ سود بانکی یارانه دار خواهد بود.

حسینی افزود: متقاضیان سرمایه در گردش و سرمایه ثابت در مناطق کمتر برخوردار با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد و مناطق برخوردار با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد برای استفاده از این تسهیلات می‌توانند با مراجعه به سامانه بهین یاب نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند و یا برای کسب اطلاع بیشتر به سازمان صمت استان بوشهر مراجعه کنند.

کد خبر 5359459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha