۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۱۷

استاندار مرکزی:

شهرک مبل زرندیه نماد ناکارآمدی در حمایت از سرمایه‌گذاری است

شهرک مبل زرندیه نماد ناکارآمدی در حمایت از سرمایه‌گذاری است

زرندیه - استاندار مرکزی گفت: شهرک سرمایه گذاری مبل زرندیه نماد ناکارآمدی در حمایت از سرمایه‌گذاری است و متأسفانه پس از گذشت سال‌ها از آغاز اجرای آن، هنوز فقط یک بیابان است.

‌به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص‌الائمه عصر سه‌شنبه در جریان بازدید از شهرستان زرندیه گفت: پروژه سرزمین ایرانیان زرندیه در یک فرآیند زمان‌بر و طولانی و با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته به نتایج قابل قبولی دست یافته است اما برخی مشکلات و موانع وجود دارد که تلاش خواهیم کرد کارگروهی متشکل از مسئولان اجرایی و قضائی استان در این راستا تشکیل شود.

وی افزود: شهرک سرمایه گذاری زرندیه (موسوم به شهرک مبل) نماد ناکارآمدی در حمایت از سرمایه‌گذاری در کشور است و موجب تأسف است که پس از گذشت سال‌ها از آغاز اجرای آن هنوز فقط یک بیابان است انتظار می‌رفت امروز به یک مجموعه عظیم تبدیل شده باشد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: رونق تولید مطالبه سرمایه گذاران این شهرک است امیدواریم با همکاری استان و سرمایه گذاران این شهرک در کوتاه‌ترین زمان ممکن این مجموعه از این وضعیت خارج شود و با فعالیت صنایع کارگاهی این شهرک بعد از یک وقفه طولانی فعالیت خود را در صنایعی که اسامی آنها را در آینده اعلام خواهیم کرد؛ آغاز کند.

مخلص الائمه گفت: فرماندار زرندیه به نمایندگی از دولت این موضوع را پیگیری خواهد کرد و با هماهنگی معاونت اقتصادی استانداری مرکزی، نیازها و درخواست‌ها با اتخاذ تدابیر راهبردی و با هماهنگی سرمایه گذاران در کارگروه تخصصی مطرح و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌هایی که در این شهرک وجود دارد صنایعی را در این شهرک مستقر خواهیم کرد که جز صنایع آلاینده نباشند و شهرستان با تنش آبی مواجه نشود.

وی افزود: فعالیت این شهرک علاوه بر ایجاد فرصت‌های شغلی در توسعه اقتصادی شهرستان زرندیه، استان مرکزی و استان‌های همجوار به ویژه استان تهران و قم با زنجیره صنایعی که ایجاد می‌شود، تأثیرگذار خواهد بود و در مسیر پیشرفت و آبادانی نقش پویایی خواهد داشت.

کد خبر 5364705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha