۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۳۷

سرمربی آلومینیوم اراک:

دفاع ۸ نفره و بازی فشرده ذوب آهن را پیش بینی می‌کردیم

دفاع ۸ نفره و بازی فشرده ذوب آهن را پیش بینی می‌کردیم

اراک - سرمربی آلومینیوم اراک گفت: دفاع ۸ نفره و بازی فشرده ذوب آهن را پیش بینی می‌کردیم و اجازه خلق موقعیت به این تیم را ندادیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول خطیبی شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن در اراک اظهار کرد: سبک بازی ذوب آهن به شکلی است که در دفاع با ۸ نفر کار می‌کند و برای انجام بازی مستقیم و ضدحمله برنامه ریزی دارد. ما همه این موضوع را پیش‌بینی‌کرده بودیم و اجازه خلق موقعیت به این تیم ندادیم.

وی ادامه داد: ذوب‌آهن در همه بازی‌های خوب کار کرده است و نفرات خوبی هم برای اجرای سبک بازی خود در اختیار دارد.

سرمربی آلومینیوم اراک عنوان کرد: به دلیل فشردگی بازی حریف‌، سعی کردیم از کناره‌ها استفاده کنیم و روی شوت‌زنی ایجاد موقعیت کنیم اما بعضی وقت‌ها توپ‌ها گل نمی‌شود.

خطیبی تأکید کرد: با وجود کسب نتیجه تساوی در بازی خانگی، آلومینیوم بازی خوبی به نمایش گذاشت از کیفیت تیمم راضی هستم.

وی ادامه داد: از کمیته داوران و مسئولان فدراسیون خواهش می‌کنم با مربیانی که قبل و بعد از بازی درباره داوران صحبت می‌کنند برخورد کنند. این جو و استرسی که به داوران می‌دهند، کار درستی نیست.

سرمربی آلومینیوم گفت: اعتقاد داشتیم که دو بازیکن آنها باید اخطار و کارت قرمز می‌گرفت و پنالتی‌مان هم گرفته نشد، با این حال می‌گوئیم که آقای مهدوی بهترین داوری را انجام داد و به همه داوران خسته نباشید می‌گویم. فکر می‌کنم اگر فکرمان به مسائل فنی باشد کیفیت فنی فوتبال ایران بالا می‌رود.

خطیبی عنوان کرد: اگر هر مربی که درباره داوری صحبت می‌کند ۱۰۰ میلیون جریمه کنند هیچ کس دیگر صحبت نمی‌کند. ما و سپاهان تنها تیم‌هایی هستیم که درباره داوری صحبت نمی‌کنیم، ولی بقیه تیم‌ها با احترام این کار را انجام می‌دهند و از کمیته انضباطی و کمیته داوران انتقاد دارم که هیچ برخوردی انجام نمی‌دهند؛ اگر برخوردی نمی‌کنند، ما هم در مورد مسائل داوری صحبت کنیم.

کد خبر 5364739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha