۱۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۰۸

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

تمامی ظرفیت‌ها در راستای اجرای مهرواره «هوای نو»به کار گرفته شود

تمامی ظرفیت‌ها در راستای اجرای مهرواره «هوای نو»به کار گرفته شود

بندرعباس - مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: تمامی ظرفیت‌ها در راستای اجرای مهرواره «هوای نو»به کار گرفته شود، می بایست با استفاده از امکانات و ظرفیت موجود ، مهرواره هوای نو را ترویج دهیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد در نشست کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی با دستورکار مهرواره «هوای نو» اظهار کرد: اقداماتی که محلات در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی انحام دادند سبب ایجاد رقابتی در سطح ملی شده است و استان هرمزگان در مهرواره اوج به جایگاه خوبی دست یافت.

وی افزود: در مهرواره اوج هم اکنون با محوریت مساجد درحال برگزاری است و گام‌های پایانی را طی می‌کند اقدمات خوبی صورت گرفت و استان هرمزگان موفق به کسب رتبه هشتم در این مهرواره شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: مهرواره «هوای نو» نیز یکی دیگر از مهرواره هایی است که در حوزه دینی و فرهنگی آغاز به کار کرده و در حقیقت هوای نویی است در فضای هیئات مذهبی ایجاد شده و ظرفیتی است که باید از این ظرفیت و امکان نهایت بهره را ببریم.

حجت الاسلام انصاری راد تاکید کرد: می‌بایست با استفاده از امکانات و ظرفیت موجود، مهرواره هوای نو را در سطح هیئات مذهبی و مداحان توسعه و ترویج دهیم.

وی ادامه داد: مهرواره هوای نو سعی دارد تا با دادن انگیزه، امید و اعتماد به فعالان فرهنگی مردمی این باور را القا کند که مسئله فرهنگ در کشور جز از طریق مردمی شدن عرصه تبلیغ دینی و عمومیت دادن به این وظیفه فردی و اجتماعی حل نمی‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان داشت: این مهرواره قصد دارد جایگاه نهاد هیئت را به‌عنوان امن‌ترین و فراگیرترین پایگاه مردمی در عرصه فرهنگ و دین ارتقا داده و با ارائه شاخص‌ها و الگوهای برتر این حوزه فعالان هیئت و عموم مردم را به سمت مشارکت فعال و دوسویه فراخواند.

کد خبر 5366016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha