۱۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۱۶

امام جمعه ایلام:

دانشجویان اهتمام ویژه‌ای به تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشند

دانشجویان اهتمام ویژه‌ای به تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشند

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: اهتمام ویژه‌ای به پیشرفت علمی و تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: دانشجویان عزیز ما آرمان گرایی و مطالبه‌گرایی را در منظومه انقلاب اسلامی قرار دهند و اهتمام ویژه‌ای به پیشرفت علمی و تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: در آرمان‌گرایی باید واقع‌گرایانه برخورد کنند که ما ظرفیت و نیروهای توانمند مورد نیاز را داریم که باید به آن‌ها بها داده شود و گره کور مشکلات را می‌توانند حل کنند.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود نهضت دانشجویی ارزش گرا و ادامه دهنده راه شهدا باشد و بینش سیاسی به‌روزی داشته باشند و همچنین علم خود را نیز باید به‌روز کنند تا پس از فارغ‌التحصیلی بتوانند مسائل جامعه را حل کنند.

حجت الاسلام کریمی‌تبار ادامه داد: از مسئولان انتظار داریم به خواسته و مشکلات دانشجویان رسیدگی شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام با تبریک رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به یوسف نوری به عنوان وزیر آموزش و پرورش گفت: این انتخاب نشان دهنده این است استان دارای افراد توانمندی است.

حجت الاسلام کریمی‌تبار مسولیت وزارت آموزش و پرورش در شرایط فعلی دشوار دانست و گفت: باید بتوانند با نفوذی‌هایی که در آموزش و پرورش وجود دارند برخورد کنند همچنین باید بتوانند سند تحول را محقق و مطالبات فرهنگیان را تامین کنند که این کار بسیار سخت است و مرد میدان می‌خواهد.لذا از خدا می‌خواهیم به این برادر عزیز و همکارانش توفیق خدمت‌گزاری عطا کند.

امام جمعه ایلام انتصاب استاندار را سرنوشت ساز دانست و ضمن تبریک به حسن بهرام نیا تصریح کرد: این برادر سابقه رزمندگی و از کسانی است که در مرز ما جانفشانی کرده و همرزم شهدا است و در ادامه این مسیر مسولیت استان را برعهده گرفته است و روزمه ایشان نیز قابل قبول است.

وی ادامه داد: یکی از نکاتی که بارها به وزیر کشور عرض کردم کسی باید سکاندار استانداری باشد که سابقه کار در وزارت کشور را داشته باشد و همچنین نیروی وزارت نفت و نماینده مجلس بوده و این پیشینه قابل اعتماد است و همچنین با استان و مردم آن نیز آشنا هستند.

کریمی تبار گفت: بحث انتخاب تمام شد و مسولین صلاح دانستند و یک شخص را انتخاب کردند پس الان نیز دیگر وقت همکاری است، اصحاب رسانه هم کمک کنند و امیدواریم مدیریت جدید استان با شایسته سالاری و رعایت عدالت زمینه‌ی توسعه بیشتر استان را فراهم کنند.

کد خبر 5366606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha